סהר רווח: “הייתי בעצמי קצת אבא פגום”

סהררווח אבאב פגום

 

חברי קבוצת “אבא פגום”, מהפופולאריות בפייסבוק, הגיעה למפגש עם המתמודד לראשות המועצה

הלהט הקיים בפוליטיקה המקומית, בעיקר בגדרה, מורגש היטב בכל פינה. שלטי החוצות מאירים מכל עבר ומעירים את הציבור להצביע בעד מתמודד כזה או אחר, אלא שלכל אחד הגימיקים והמפגשים הייחודיים שלו. במהלך השבוע קיים אחד המתמודדים, סהר רווח, מפגש מעורר סקרנות, כאשר הגיע להתכנסות עם חברי קבוצת “אבא פגום”. למי שאינו מעורה, מדובר בקבוצת הפייסבוק הגדולה ביותר לאבות, המסתכלים בצורה משעשעת על יחסי הורים-ילדים וחיי משפחה.

עשרות תושבים הגיעו אל המפגש הזה, שהתקיים בחמישי האחרון, צבר עניין רב וגלש כצפוי, מעבר לפאן הפוליטי, לעניינים אישיים. ״דיברנו עלינו כהורים, על הערכים החשובים לנו במשפחות שלנו, המעורבות שלנו בחינוך ובחיי ילדינו, החיים הייחודיים במושבה שלנו וגם על הצורך בשינוי ואנרגיות חדשות בגדרה״, סיפר רווח. לאחר מכן, הוסיף בהומור: ״אנצל את ההזדמנות הזו להתנצל בפני המנכ״לית הפרטית שלי וארבעת ילדינו, על כך שבחודשים האחרונים, בהם אני מקדיש את כל כולי לבניית עתיד שונה למושבה שלנו, הייתי בעצמי קצת אבא פגום״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן