נתניהו, אסור לך לפספס את ההזדמנות להחזיר את הילדים שלנו!

על רקע הדיווחים על היתכנות ממשית לקיום עסקת נתניהו להשבת כל החטופים ויום לפני ציון 9 חודשים לשבת השחורה, מטה המשפחות להחזרת החטופים ערך את עצרת התמיכה במשפחות החטופים בסימן האימהות שמצפות כבר 9 חודשים לחזרת יקיריהן – החיים לשיקום והנרצחים לקבורה ראויה בארצם.

על רקע הדיווחים על היתכנות ממשית לקיום עסקת נתניהו להשבת כל החטופים ויום לפני ציון 9 חודשים לשבת השחורה, מטה המשפחות להחזרת החטופים ערך את עצרת התמיכה במשפחות החטופים בסימן האימהות שמצפות כבר 9 חודשים לחזרת יקיריהן – החיים לשיקום והנרצחים לקבורה ראויה בארצם.

אורית מאיר, אמו של אלמוג מאיר ג’אן שחולץ משבי חמאס השתתפה:

“קיבלתי את אלמוג ללא הסכם, מבצע ותעוזה השיבו אותו, הוא אחד מתוך שבעת המחולצים מאז השבת הארורה. עבור ה120 חטופים רק עט ונייר יעשו את העבודה. יש לנו צבא חזק, חיילים ומפקדים אמיצים אך כעת על ההנהגה לעשות את המהלך הנכון. עליהם לחתום ועכשיו.

זו העצרת הראשונה שאליה התייצבתי מזה ארבעה שבועות. כל שבת עד שהוחזר אלמוג עמדתי כאן על הבמה אוחזת בתמונה שלו ומביטה סביב חסרת אונים אל עבר חברותיי האמהות. אבל יש מה לעשות, צריך להמשיך ולא לוותר, צריך להמשיך ואולי לעשות ויתורים כי החיים חשובים יותר מהכול. צריך להמשיך כדי שחברותי האמהות תוכלנה לחבק את החיים ולצערי חלקן ימצאו נחמה בהנחת פרח על קבר ילדיהן. אין לנו זמן לבזבז, אין לנו את הפריבילגיה להמתין, לדחות או להתמהמה. תשעה חודשים זה כבר יותר מזמן הבריאה, תשעה חודשים זה הזמן להחזיר את כולם הביתה. עכשיו”.

יפעת הימן, אמה של ענבר הימן הי”ד שנחטפה ונרצחה ע”י חמאס:

“נשאתי את ענבר בבטן תשעה חודשים קשים מאד, אבל תשעת החודשים האחרונים – הם סבל וכאב שאי אפשר להכיל. ילדתי את ענבר ילדתי בלידה קשה מאד והיא היתה מתנה יקרה רק לעשרים ושבע שנה. ענבר שלי מוטלת בעזה. אני רוצה שענבר שלי תחזור למנוחת עולמים קרוב אליי שאוכל להדליק לה נר ולבכות על קברה.
זה המעט שאני מבקשת, זה המעט שאני דורשת מממשלת ישראל: החזירו לי את ענבר שלי, החזירו לי אותה כי כל יום אני נרצחת מחדש”.

אלה חיימי, אשתו של טל חיימי ז”ל שילדה את בנם הרביעי בחודש מאי:

“3 שבועות, 3 שבועות עברו מהרגע שאתה ואני גילינו שאני בהריון ועד השבעה באוקטובר. כמו כל זוג המצפה לילד התרגשנו וידענו שהדרך ללידה עוד ארוכה מאוד כי 9 חודשים זה המון זמן. בליל השבעה באוקטובר, כשהבנתי שאתה חטוף וגורלך אינו ברור, חשבתי שעד הלידה בוודאי תחזור, הרי 9 חודשים זה המון זמן. לפני חודשיים נולד לוטן, הוא יפה ומתוק באותה העוצמה של טעם ההחמצה שלא תכירו האחד את השני.

ברור לכולנו שרק עסקה תחזיר את כל החטופים. כאלמנת חטוף, אני קוראת לכם – ראש הממשלה וכל חברי הקבינט – אל תפספסו את ההזדמנות להחזיר את כולם! האסון קרה במשמרת שלכם וזו האחריות שלכם, ראש הממשלה וחברי הקואליציה! תסתערו על המשימה הזו בנחישות ובאומץ לב בדיוק כמו טל שלי וחבריו, שלא היססו בהגנה על הקיבוץ שכל כך אהבו ובכך הצילו עשרות חברי קיבוץ. השלימו את המו״מ, זה אפשרי!”

סימונה שטיינברכר, אמה של דורון שטיינברכר:

“דורון שלי, תשעה חודשים מאז שנלקחת בברוטאליות ואכזריות בלתי נתפסת. נחטפת לבד, היית בודדה, ואני כל כך קרובה אליך פיזית, עשרה מטרים בקו אווירי ולא יכולה לעזור לך! ביום ה107 פורסם הסרטון שלך, ראיתי אותך חולה ומוחלשת, אבל חזקה בלב ובראש. הרגשתי שאת עדיין יודעת שהלב והראש שלי, אמא שלך, איתך. הייתי עושה הכל כדי להיות איתך בחשיכה שאת נמצאת בה, אני זועקת את זעקתך מעל לכל במה אפשרית! מדברת עם מי שאפשר לדבר, בכל שפה שאני יודעת. הלוואי ויכולתי להתחלף איתך”.

איילת סמרנו, אמו של יונתן סמרנו אשר נורה ונחטף:

“יונתי שלי, אני אעשה הכל בשבילך, כמו שתמיד עשיתי. זהו מאבק חיי, זה המאבק שלי להביא אותך חזרה לאוויר העולם. להוציא את 120 החטופים מעזה משול ללהוליד אותם מחדש. יונתי נורה ונחטף לעזה. משפטים שהפכו למשפטי יום יום אצלנו מאז היום הארור הזה, הם: “אין סימן חיים”, “נקבע כי הוא אינו בן החיים”, “חללים/חטופים”, “שלב ג” – שום משפט לא יעצור אותי מלהחזיר אותך!”

ששון גבאי הנחה את עצרת התמיכה, שירי מימון שרה את השירים “אמא” ו”השקט שנשאר”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פאולינה פטימר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן