נשים מובילות כלכלה: כנס ייחודי לעצמאיות ובעלות העסקים בירושלים

עשרות עצמאיות ירושלמיות לקחו חלק ב'כנספתח' אירוע בהובלת עיריית ירושלים שכלל סדנאות ופאנלים לעידוד העצמאיות הירושלמיות הכנס חותם שנה של השקעה בקידום מעמד האישה הירושלמית ראש העיר משה ליאון: "נמשיך לפרוץ את הדרכים לנשים נוספות שיסייעו לכלכלת ירושלים"

הכנס התקיים בחממה העסקית לנשים עצמאיות הפועלת במרכז פאני קפלן, הנותנת מענה לנשים בתחילת דרכן העסקית ולעצמאיות וותיקות שמעוניינות לרכוש כלים לשיפור העבודה. באות הכנס נהנו מפאנל עצמאיות בהשתתפות מאמנות עסקיות ועצמאיות במגוון תחומים. בנוסף התקיימו סדנאות שהעניקו למשתתפות כלים מקצועיים לבניית העסק, עבודה ברשתות חברתיות ייעוץ ניהולי וכלכלי לעסקים ושיחות נטוורקינג.

גם במהלך השנה החולפת, העצמאיות נהנות מליווי עסקי ואימון אישי של מאמנות עסקיות, ממפגשי תוכן מותאמים לעסקים ומקהילה תומכת בה יכולה העצמאית לקבל תמיכה, להתייעץ ולשתף. כחלק מהתכנית, יכולות העצמאיות לשכור חדרי עבודה במחירים מסובסדים. הכנס חתם שנה עברית גדושה בעשייה מטעם אגף חברה, המחלקה לפיתוח נשים ואגף לקידום עסקים, עסקים, מחלקת פיתוח עסקי ואגף חברה בעיריית ירושלים לטובת ציבור העצמאיות תושבות העיר. זאת כחלק ממדיניות העירייה שמזהה בקידומן התעסוקתי של נשות העיר זרז התפתחות כלכלי משמעותי שישפיע על עתידה של העיר.

"ההשקעה בקידום מעמד האישה הירושלמית הוא אחד מיעדי העירייה בשנים האחרונות", אומרת מנהלת בעירייה המעורה בפרטים, "בשל גודלה, ירושלים היא גם בית לציבור הנשים הגדול במדינה והשקעה בהזדמנויות נוספות עבורן, תביא הישגים שישפיעו חברתית, אך בעיקר כלכלית, על העיר ועל המדינה."

עיריית ירושלים והמחלקה לקידום מעמד האישה , הובילו בשנים האחרונות מספר תוכניות המשפיעות על פיתוח מנהיגות עסקית נשית בעיר ומעניקות כלים תעסוקתיים לנשות העיר. התוכניות כוללות בניית מענים ברמת ההכשרות המקצועיות והייעוץ, אך גם מיזמים המדגישים את הייחוד הנשי הירושלמי. בין המיזמים ניתן למצוא את המיזם "נשים משלנו" בו נשים מעוררות השראה בנות שכונות שונות בעיר מונצחות במרחב הציבורי בשכונה. את מיזם "שכונה תומכת מגדר" להטמעת מדיניות עירונית לקידום נשים בעיר ולשוויון מגדרי בשכונות בו נטלו חלק למעלה מ- 2,000 משתתפות. תכנית להכשרת מנהלות בעיריית ירושלים כמנטוריות. ואת "היא סטורי "– קונגרס ירושלמי למנהיגות נערות.

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "ירושלים היא עיר שסיפורה נכתב על ידי הירושלמיות הנפלאות שגידלו בה דורות של תושבים על ברכי וערכי הצניעות ורוחב הלב שכל כך מאפיינים את העיר. מאז העיר התקדמה והתפתחה והתפתחותה צעדה יד ביד עם נשות העיר שהפכו לבורג מרכזי בכלכלת הבירה ולמנוע הצמיחה שלה, כך היה וכך יהיה. סיפורי ההצלחה של הנשים הירושלמיות  אנו רואים חשיבות עצומה בהצלחת העסקים בעיר ונמשיך לפרוץ דרכים לנשים נוספות שיסייעו לכלכלת ירושלים."

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן