נשבר הלב: לינור קינן ממזכרת בתיה נרצחה במסיבת הטבע בנובה

כולם קיוו שהיא תימצא ובמקום לחגוג איתה – ליוו צעירי מזכרת בתיה, את ליאור קינן בת ה-23 בדרכה האחרונה

לינור קינן הובאה אתמול למנוחות בבית העלמין ביישוב והיא רק בת 23.

לינור יצאה לבלות במסיבת הטבע שהפכה לזירת הטרור הרצחני, שישראל לא ידעה מימיה, ומצאה שם את מותה. היא שוחחה עם הוריה בפעם האחרונה בשבע בבוקר, זמן קצר לאחר שהחל הטבח הנוראי – ומאז נדם קולה. וליבה.

עצב רב ירד על המושבה כאשר התפשטה הידיעה המרה. ראש המועצה גבי גאון: "קהילת מזכרת בתיה מרכינה ראשה בכאב עצום על הרצחה של לינור קינן ז"ל שהובאה למנוחת עולמים אתמול בלילה. אנו מחבקים בשעה קשה זו את ההורים יוסי ומירב יחד עם כל המשפחה האבלה".

ארנה פרידמן מברנקו וייס כתבה:  הבנות והבנים היקרים שלנו, מחזור טו היקר והאהוב באופן מיוחד. לפני חמש שנים עוד הייתם בלימודים, בשמחת נעורים, ובאחוות אהובים. סיימתם את הלימודים באבל כבד ובהרכב חסר. היינו יחד אז, והיום, נפגשנו שוב בבית העלמין ההיסטורי של מזכרת בתיה והפעם באנו ללוות את לִינוֹר קֵינָן האהובה. לינור מ- יב4 של סיוון, לינור עם הלב הרחב ועם שמחת הנעורים שרק יצאה לשמוח עם חברים מהשכבה ומשכבות בוגרות יותר.
שמחה שהסתיימה באסון שבו היא שילמה בחייה הצעירים, צעירים מידי. אני מחבקת אתכם הבנות והבנים. מחבקת את מי שראיתי הערב, את מי שהיה עם לינור בתופת וחזר, ואת מי שמגויס עכשו. מחבקת את כולכם בשעה הקשה של האבדן של עוד אחת משלנו. מחבקת את המשפחה היקרה. ובאופן אישי, אני פה בשבילכם לשיחה, מתי שתרצו. הבית שלי תמיד יהיה פתוח עבורכם ואני בטוחה שכך גם מרגישים המורים והמחנכים שלכם שברגעים אלו הכאב שלהם עמוק וכבד מנשוא. התשובה לכאב היא להיות יחד. רק יחד.
כִּי כֻּלָּנוּ,
כֻּלָּנוּ רִקְמָה אֱנוֹשִׁית אַחַת חַיָּה
וְאִם אֶחָד מֵאִתָּנוּ
הוֹלֵךְ מֵעַמֵּנוּ
מַשֶּׁהוּ מֵת בָּנוּ
וּמַשֶּׁהוּ, נִשְׁאַר אִתּוֹ

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן