נפתחת שנת הפעילות במרכז הרב תחומי במודיעין 

המרכז הרב-תחומי הוא מרכז לימודים להשכלה גבוהה והשכלת מבוגרים מגיל 18 ולאורך החיים המרכז מציע את מיטב תוכניות הלמידה והעשרה במגוון רחב של תחומי דעת ומוביל את תפיסת “העיר הלומדת בישראל” כמו כן המרכז פועל להטמעת עקרונות “הלמידה לחיים” ו”אזרחות פעילה” בשיתוף עם האיחוד האירופי, ארגון פסקל וארגון אונסקו העולמי

המרכז הרב תחומי נערך לקראת פתיחת שנת הפעילות החדשה עם חוברת פעילויות מגוונת, המציעה לתושבי העיר הזדמנויות לפיתוח אישי ומקצועי.

בין ההכשרות החדשות לפיתוח קריירה, ניתן למצוא קורסים להכשרת מנחי הורים, לימודי תעודה כמומחים בטיפול ואימון מוחי להפרעות קשב ולקויות למידה, קורס קונסטלציה משפחתית.

בנוסף, מציע המרכז תואר ראשון חדש מבית האוניברסיטה הפתוחה בלימודי שלטון מקומי עם דגש על חינוך, שמקצר את הדרך לתעודת הוראה. גם מכללת “קמה אורנים” מצטרפת עם מסלולים להכשרת יועצים ארגוניים ומנחי מעגלי גברים.

חוברת הפעילויות מציעה גם מנעד של לימודי שפות, תכנית “שלישי פלוס” המשלבת מפגשי ידע, השראה וחוויות. חובבי היצירה יוכלו ליהנות מקורסים ייחודיים כמו מיניאטורות, ציור בצמר וקומיקס.

התושבים מוזמנים גם להיחשף לתחום התיירות המתפתח בעיר עם פעילויות מסקרנות המתוכננות לשנה הקרובה.

בחוברת הדיגיטלית שיצאה בימים אלה ומפורסמת באתר העירייה, ניתן לראות את כלל התכניות והפעילויות. לחוברת לחצו על הקישור.

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן