נפטר האלוף (בדימוס) ישעיהו (״שייקה״) גביש

 ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי: ״אנחנו נלחמים היום במלחמתנו לאור מורשת דור המייסדים של צה״ל״
ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, פורום המטה הכללי של צה"ל, מפקדי צה"ל וחייליו, מרכינים ראש עם מותו של האלוף (בדימוס), ישעיהו (״שייקה״) גביש. 
האלוף (בדימוס) גביש ז״ל הוביל בתפקידו האחרון את פיקוד הדרום בניצחון במלחמת ששת הימים, ופיקד (במיל') על מרחב שלמה במלחמת יום הכיפורים.

האלוף (בדימוס) גביש נפטר ביום חמישי האחרון (ה') בגיל 99, והותיר אחריו שני בנים, חמישה נכדים ושישה נינים.

ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי: "קורות חייו של שייקה גביש שזורים בסיפורו של צה״ל, ומהווים השראה עבור כולנו. אנחנו גדלנו וחונכנו על דור הלוחמים שהוא הוביל, ממלחמת העצמאות ועד מלחמת יום הכיפורים. בשנים הרבות האחרונות זכו מפקדים רבים בצה״ל לשמוע את האלוף (בדימוס) גביש ז״ל, ללמוד ממנו ולשאוף ללכת בדרכו. אנחנו נלחמים היום במלחמתנו לאור מורשת דור המייסדים של צה״ל. יהי זכרו ברוך".

האלוף (בדימוס) גביש ז"ל יובא למנוחות בטקס צבאי מלא, מחר (א׳), ד' בתשרי התשפ"ה, 6 באוקטובר 2024, בשעה 15:00 בבית העלמין קריית שאול. 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן