נערכים לפתיחת שנת לימודים תשפ”ד בלוד בדגש על בטיחות מוסדות החינוך

לדברי העירייה, במהלך חופשת הקיץ בוצעו בכל 172 גני הילדים ו-28 בתי ספר בלוד עבודות מאסיביות ע”י מחלקת בטיחות מוסדות החינוך של עיריית לוד, הפועלת במשך כל שנת הלימודים

במהלך חופשת הקיץ בוצעו בכל 172 גני הילדים ו-28 בתי ספר בלוד עבודות מאסיביות ע”י מחלקת בטיחות מוסדות החינוך של עיריית לוד, הפועלת במשך כל שנת הלימודים.

במשך חודשי יולי-אוגוסט, הגיעו בעלי המקצוע לכיתות הלימוד בבתי הספר ולגני הילדים ובדקו את תקינות אביזרי הבטיחות בכל הדלתות, ערכו ביקורות והשלמות של מערכות ציוד גילוי וכיבוי אש בהתאם לתקנים הנדרשים, בדקו את מערכות הכריזה בבתי הספר, התקינו הצללות, בדקו את מתקני המשחקים בחצרות גני הילדים לפי התקן הנדרש 1498, התקינו משטחי בטיחות ודשא סינטטי במקומות בהם היה נדרש וביצעו בדיקות מקיפות לפי התקן 5515 בכל אולמות הספורט ומגרשי הספורט בבתי הספר.

נושא הבטיחות דורש מהממונה על הבטיחות – אפי רגב, עבודה קשה ואחריות על כל מוסדות החינוך בעיר. כל העבודות המבוצעות במוסדות החינוך – גם אם אינם קשורים באופן ישיר לממונה הבטיחות, מגיעות בסופו של דבר לרגב, בכדי לוודא שאכן הכל בוצע עפ”י הוראות הבטיחות ועומד בתקנים הנדרשים.

רגב מציין, כי “בסיומם של העבודות, המטרה העיקרית של הרשות המקומית ושל מחלקת הבטיחות – היא להשיג את אישור הבטיחות ולפתוח את שנת הלימודים בזמנה וברמה בטיחותית גבוהה”. בשנים האחרונות מחלקת הבטיחות בעיריית לוד הגיעה להישגים כאשר העיר מובילה את נושא אישורי הבטיחות בכל מדינת ישראל וזאת בזכות שיתוף פעולה יוצא מן הכלל רגב, יחד עם ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, מ”מ ראש העיר והממונה על החינוך יוסי הרוש, גזבר העירייה ציון הדר והמנכ”ל אהרון אטיאס.

“עיריית לוד עושה כל מאמץ כדי לשפר את חזות מוסדות החינוך ולשלב יחד עם זאת בטיחות”, הוסיף רגב וציין את “דוגמת מתקני המשחקים ומשטחי הבטיחות בחצרות גני הילדים”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן