נערכים לפתיחת שנת הלימודים באופקים: מנהלות ומנהלי בתי הספר בכנס הכנה

כ-12,000 תלמידות ותלמידים צפויים לפתוח את שנת הלימודים תשפ”ה בכ-150 מוסדות חינוך שונים ברחבי העיר ביניהם גני ילדים, בתי ספר יסודיים ותיכוניים

הבוקר (רביעי), התכנסו כלל מנהלות ומנהלי בתי הספר וצוותי החינוך בעיר אופקים ליום הערכות לפתיחת שנת הלימודים תשפ”ה. 

היום נערך בהובלת מינהל החינוך ולקחו בו חלק גם ראש העיר, איציק דנינו וראש מינהל החינוך, רחל אוחנה. היום נפתח בדברי הברכה שנשא ראש העיר ולאחר מכן בהעברת תוכן מקצועי למנהלות ולמנהלים. הכנס התקיים במתחם המגנט שנפתח לטובת פעילות בנות ובני הנוער בימי תחילת המלחמה כדי לאפשר לנוער מרחב פעילות בטוח שיסייע להם בתהליך ההחלמה והצמיחה האישית והקבוצתית. 

את שנת הלימודים תשפ”ה יפתחו באופקים כ-12,000 תלמידות ותלמידים כולל החינוך המוכש”ר, החינוך המיוחד וילדות וילדי הגנים כאשר הדגש השנתי במוסדות החינוך הינו ארבעה עוגנים ביניהם שיקום וחוסן, הנצחה וגבורה, לכידות חברתית וחדשנות על מנת לסייע לתלמידות ותלמידי העיר לצמוח מתוך הקושי לאחר השנה החולפת שעברה על העיר. 

גם השנה תמשך פעילו הקמפוסים העוסקת בחיבור התלמידים מכלל קצוות העיר השונות כאשר השנה פעילות הקמפוסים אף תורחב ותסייע ליצירת קשרים לימודיים וחברתיים בין התלמידות והתלמידים. 

ראש העיר בירך את המנהלות והמנהלים וצוותי החינוך לשנת לימודים מוצלחת ושחח עימם על הקושי והאתגרים בפתיחת שנת הלימודים הקרובה לצד שגרת המלחמה שמתנהלת בעיר והתמודדותם של התלמידות והתלמידים לאחר אירועי השבעה באוקטובר. הוא הדגיש את החשיבות שבמתן מענה ראוי ומותאם לכל ילד וילדה ותשומת הלב היתרה שהם יצטרכו להעניק לכל אחד ואחת בבית ספרם.

ראש העיר, איציק דנינו: “אני סמוך ובטוח שכפי שפעלתם בימי המלחמה בנחישות, ביעילות וברגישות ומצאתם את המענה הראוי לכל תלמיד ותלמידה כך תפעלו גם השנה ביתר שאת כלפי ילדות וילדי העיר. מטרתנו המשותפת היא להעניק לילדים הללו את סל הכלים הטובים ביותר גם להישגים לימודיים וגם לערכים חברתיים תוך בניית החוסן האישי שלהם. אני מודה לכם על עבודתכם ובטוח שתעשו עבודה נפלאה גם השנה. שתהיה לנו שנת לימודים מוצלחת, פורייה ובטוחה”. 

ראש מינהל החינוך, רחל אוחנה: ״הצוות הזה שהוא הצוות המוביל עוד לפני אירועי השבעה באוקטובר עמדו איתנים בשביל התלמידים והחזירו את המערכת לפעילות בצורה יוצאת דופן. אני רוצה להודות לכם על השנה החולפת ולאחל לכם בהצלחה בשנה החדשה. אני בטוחה שיחד נצליח להצעיד את מערכת החינוך העירונית שלנו למחוזות הצלחה חדשים. אני רוצה להודות גם לראש העיר על ההובלה ביד רמה על אף הקשיים והאתגרים הלא פשוטים איתם התמודדנו השנה. הכל למען התלמידות והתלמידים שלנו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן