נמרוד פפרוני, יו"ר מועצת התלמידים: "את מסיבות הסיום לקחתם לנו, עכשיו גם את הרונדו? "רוצים לסיים בכבוד!"

נמרוד פפרני יושב ראש מועצת התלמידים והנוער הארצית ותושב רחובות התייחס היום לסוגיית מסיבות הסיום והרונדו המסורתי. "השטח צועק, רוצים לסיים בכבוד! מסיבות סיום, נשפים, מסעות רונדו וכו׳ הם האירועים השנתיים המסמלים את סיום הלימודים עבור תלמידי כיתה י"ב. השנה, אנו ניצבים במציאות שונה, מסיבות ונשפי הסיום בוטלו.

"מסעות הרונדו יכולים עדיין להתקיים ולתת לתלמידים מקור שמחה לסיום השנה, בתנאי שהם נעשים באופן אחראי, זהיר ותוך שמירה על ההנחיות. כמו כל שאר המשק איננו רואים סיבה לכך שיתבטלו מסעות הרונדו המתקיימים בכל שנה. תלמידי ישראל לא מסכימים לוותר על המסורות המוכרות ועל ציון סוף הלימודים, גם כאשר מנסים לכפות עליהם לוותר. נוער ישראל לא ייתן לרמיסת זכותו לסיים בכבוד את שנת השמינית שלו. אנו מאחלים הצלחה רבה לכלל השמיניסטים המציינים את סיומן של 12 שנות לימוד בצורה בטוחה ואחראית".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן