נלחמות על החיים – קריית אונו מתגייסת למען המודעות לסרטן השד

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: המודעות לגילוי מוקדם יכולה להציל חיים אני נבדקת, ואני קוראת לכן, חברות יקרות – תיבדקו גם אתן."

אירוע מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן השד בקריית אונו, ביוזמת עיריית קריית אונו והמחלקה להתנדבות, אותה מובילה רחל רביב. האירוע, שהתקיים בקניון בעיר, משך נשים רבות, שהגיעו כדי לקבל מידע חשוב על הגילוי המוקדם של סרטן השד ולדאוג לבריאותן.

במסגרת האירוע, נציגות מקופות החולים מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית נכחו במקום והעניקו ייעוץ אישי ומידע על בדיקות ממוגרפיה. בנוסף, ניתן היה לקבוע במקום תור לביצוע הבדיקה החשובה. נשים שהשתתפו ציינו, כי זו הייתה הזדמנות פז לקבל ייעוץ מקיף ונגיש, ולהבטיח את בריאותן באמצעות בדיקה פשוטה שיכולה להציל חיים.

לקניון הגיעו לתמוך ראש העיר, מיכל רוזנשיין, המשנה לראש העיר, משה דאלי, חבר מועצת העיר יוסי נשרי ומתנדבות מארגון ליונס אשר סיירו בקניון והזמינו נשים לעמדות ההסברה והרישום.

אחד הרגעים המרגשים ביותר במהלך האירוע היה המפגשים הבלתי אמצעיים של ראש העיר, מיכל רוזנשיין, עם הנשים שהגיעו. רוזנשיין ניהלה שיחות אישיות עם הנשים, עודדה אותן להיבדק וסיפרה להן על חשיבות הגילוי המוקדם.

ראש העיר קריית אונו, מיכל רוזנשיין: "מפגשים כאלה מחזקים את התחושה שאנו קהילה אחת גדולה ודואגת. אני שמחה, שהייתה לי הזדמנות להכיר נשים מופלאות ולעודד את כולן לדאוג לעצמן ולקרוביהן. המודעות לגילוי מוקדם היא קריטית – היא מצילת חיים. אני נבדקת, ואני קוראת לכן, חברות יקרות – תיבדקו גם אתן."

משה דאלי:  "גם כגברים, יש לנו תפקיד בתמיכה ובמודעות. אני כאן כדי לעודד את הנשים החשובות בחיי להיבדק, וגם להזכיר שסרטן השד פוגע גם בגברים. גילוי מוקדם מציל חיים לכולנו."

האירוע היה חלק ממגוון פעילויות בנושא שמובילה העירייה במהלך חודש אוקטובר, והיווה תזכורת ברורה לכך שהמודעות והבדיקות המוקדמות הן המפתח למלחמה בסרטן השד.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת נשים בלבד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

 

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן