נירית טננבאום: "גילוי מוקדם של סרטן השד- זו הצלת חיים של ממש"

יועצת ראש עיריית רמלה למעמד האישה: "92% מהחולות במחלה שאובחנו בשלב מוקדם- מחלימות לחלוטין וממשיכות חיים בריאים לאחר המחלה"

השנה, בשל המלחמה ואירועי השעה, חודש אוקטובר להעלאת המודעות לסרטן השד לא קיבל את החשיפה הראויה לו. עם זאת, עיריית רמלה ממשיכה בפעילותה החשובה להעלאת המודעות למחלה, מתוך הבנה שהמודעות והבדיקות המוקדמות יכולות להציל חיים.

במסגרת פעילויות העירייה, הושק קמפיין בשלטי חוצות ובדיגיטל ובניין העירייה הואר בוורוד, וזאת בכדי להדגיש את החשיבות של בדיקות מוקדמות ולקרוא לנשים בכל הגילים להיבדק. בנוסף, מספר אירועים צפויים להתקיים ברחבי העיר, כולל מפגשי הסברה, פעילויות קהילתיות ואירועים עם אנשי מקצוע שיתמקדו במניעה ובגילוי מוקדם.

נירית טננבאום, יועצת ראש העיר למעמד האישה, אמרה: "גילוי מוקדם של סרטן השד- זו הצלת חיים של ממש! 92% מהחולות במחלה שאובחנו בשלב מוקדם- מחלימות לחלוטין וממשיכות חיים בריאים לאחר המחלה. השנה, יש לתת דגש חזק יותר על המודעות לגשת לבדיקות לאבחון סרטן השד, כיוון שראשנו עסוק באתגרים הביטחוניים ולזמן יש משמעות קריטית. אני והצוות לקידום מעמד האישה קוראות לנשות העיר לגשת להיבדק בהקדם."

ראש העיר, מיכאל וידל, הוסיף: "המלחמה מציבה בפנינו אתגרים גדולים, אבל המודעות לבריאות הנשים היא נושא חשוב מאין כמותו. אני גאה בקמפיין שלנו ומעודד את תושבות רמלה להיבדק, לשמור על בריאותן ולהפיץ את המסר החשוב הזה לכל מי שסביבן."

למרות המציאות המורכבת, עיריית רמלה ממשיכה לדאוג לרווחת התושבים ומובילה יוזמות שמטרתן להעלות את המודעות לסרטן השד ולהזכיר לנשות העיר את החשיבות של בדיקות תקופתיות וגילוי מוקדם.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן