ניסיון התנקשות שני נגד טראמפ – היורה נעצר

ה-FBI: חוקרים את מה שנראה כניסיון התנקשות בדונלד טראמפ. ראש הממשלה נתניהו בתגובה “שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות השני נגד הנשיא טראמפ והוקל לנו לשמוע שגם הוא נכשל.”

הפרטים הידועים לנו עד כה:

יריות נשמעו בסמוך למגרש הגולף בו שיחק הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שלא נפגע. מצבו של טראמפ במילותיו שלו טוב והוא מוסיף ״דבר לא יעצור אותי״.

זמן קצר לאחר ניסיון ההתנקשות טראמפ מפרסם ברשתות החברתיות: I AM SAFE AND WELL

איש שירות החשאי השיב למקור הירי אשר נשמעו בשעה 13:30 (זמן ארה”ב), האזור נסגר מיד. עד ראייה מסר, שראה את החשוד בורח מתוך העצים אל תוך ניסאן שחורה. הרכב אותר מרחק שעה ממגרש הגולף, החשוד נלקח למעצר והודה שהוא זה שברח מתוך השיחים.

בזירה נמצאו AK 47 (נשק הדומה לקלצ’ניקוב), שתי מחסניות ומצלמת גו-פרו

מדיווחים המתקבלים, טראמפ שהה במסלול הסמוך ביותר לכביש, נתון המעלה שאלות לגבי מרחב הביטחון שכנראה איננו מספיק סביב המועמד הרפובליקני

זמן קצר לאחר ניסיון ההתנקשות, פמליית דונלד טראמפ עושה דרכה ממגרש הגולף בחזרה לאחוזתו שבמאר אל לאגו:

 

בכיר אמריקני לרשת FOX NEWS: החקירה מסווגת את החשוד כמתנקש פוטנציאלי’ “הוא לא נראה כמו איזה בחור אקראי עם AK-47 שהולך מחוץ למועדון הגולף של טראמפ.”

במסיבת העיתונאים שערכו ה-FBI, השירות החשאי והרשויות המקומיות נמסרו הפרטים הללו.

כמו כן,  דובר השירות החשאי ציין, טראמפ בטוח ולא נפגע. האיום על טראמפ גבוה, הגברנו את כמות המשאבים- אנחנו חיים בזמנים מסוכנים.

השריף: אין סיבה להיכנס להיסטריה, אין עוד סכנה. כשמישהו נכנס אל תוך הסבך שמקיף את המגרשים הוא למעשה בלתי נראה; מאחר והנשיא אינו נשיא מכהן הנחיות האבטחה שונות.

 

זה היורה שניסה להתנקש בטראמפ. היה במרחק של מאות מטרים בלבד מהנשיא לשעבר. לפי דיווחים דף הפייסבוק שלו מלא בפוסטים אנטי ישראליים.

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן, הגיב למעצר החשוד בניסיון הירי על הנשיא לשעבר טראמפ: “משבח את השירות החשאי ורשויות החוק שפעלו למעצר החשוד. הוקל לי לשמוע שהנשיא לשעבר נותר ללא פגע. אין מקום לאלימות בפוליטיקה שלנו או במדינה שלנו בכלל”

ראש הממשלה‏ נתניהו: “שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות השני נגד הנשיא טראמפ והוקל לנו לשמוע שגם הוא נכשל. אבל אל לנו לסמוך על המזל. אנו שולחים את איחולינו הטובים לדונלד ומלניה יחד עם תקוותנו שכל האמצעים יינקטו על מנת להבטיח שהתקפות קטלניות כאלה על מועמד לנשיאות ארה”ב יסוכלו מראש.”

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן