נילי אהרון: ״טורניר גביע הדרום יהפוך למסורת בירוחם״

“ירוחם מאופיינת בדלתות הבתים הפתוחות, בהכנסת האורחים וביכולת להוביל במכלול תחומים. אני שמחה שאנחנו מארחים אירוע משמעותי שכזה״.

ההכנות לטורניר גביע הדרום בירוחם בשיאן. ראש העיר נילי אהרון מתרגשת לקראת הטורניר המשמעותי ומודיעה כי העיר מוכנה לקראת האירוע שיתקיים ביום רביעי הקרוב באצטדיון העירוני.

״כאשר מדובר על אירוע ספורטיבי בקנה מידה שכזה ישנה תכונה חיובית בבתי הקפה ובפרלמנטים המקומיים״, אומרת נילי אהרון ומוסיפה: ״מדובר בטורניר מחבר ומאחד, בעת שעמנו שרוי במלחמה. הנצחת קורבנות וחללי מלחמת ״חרבות ברזל״ והצדעה לתושבי דרומה של ישראל הינו נדבך משמעותי בייחוד בעת הזאת. אני מתרגשת וכך גם תושביי מהמעמד שירוחם זוכה לארח ולהוביל. מקווה ומאמינה שזה יהפוך למסורת כי מדרום תיפתח הטובה״.

בימים האחרונים נשלמות ההכנות לאירוע והם יכללו גם טקס מיוחד שינציח את קורבנות מלחמת חרבות ברזל. ״ב-7.10 במסגרתי תפקידי במילואים בדובר צה״ל, הוצבתי בבית חולים סורוקה. את המראות הקשים שעיניי ראו לא אשכח לעולם. עבורי זוהי סגירת מעגל ראשונית שבה יש משמעות שעם ישראל חזק ואיתן ואירועים מהסוג הזו משפיעים על הרוח והמורל – ירוחם מאופיינת בדלתות הבתים הפתוחות, בהכנסת האורחים וביכולת להוביל במכלול תחומים. אני שמחה שאנחנו מארחים אירוע משמעותי שכזה״.

כאמור ברביעי הקרוב יתמודדו בני ירוחם וקבוצת הקהילה ההודית המקומיות בצוותא עם עירוני דימונה ונבחרת השלום והאחווה שלא הפסידה מאז היווסדה שמגיע ממרכז הארץ. נילי אהרון התייחסה לקבלת הפנים שצפויה לקבוצות האורחות: ״תהיה קבלת פנים כמיטב המסורת, של אחווה רעות ושלום וקירוב לבבות. יחד עם מספר בעלי עסקים, אנחנו מכינים הפתעות חיוביות. אני מודה לכל השותפים, לאריה דוקרקר חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט ולאייל רביד על תרומתו הנדיבה״.

לסיכום דבריה התייחסה ראש העיר לחצי השנה הראשונה שלה בתפקיד: ״יש סיפוק אדיר בתפקיד כזה – כל יום שונה מקודמו. אני מגיעה לביתי בשעות מאוחרת אך מלאת סיפוק מהעשייה. יש לי נוהג שבו אני כותבת לציבור בכל יום שישי את סיכום הפעילות מהשבוע החולף וכל פעם מופתעת מחדש כמה הספקנו. אני עוברת על היומן אחורנית ומלאת סיפוק ומשמעות מכך שאני וצוות לשכתי מצליחים לגעת בתושבים: בדיור ציבורי, בבריאות, תשתיות, חינוך, תרבות וספורט ועוד תחומים רבים ומגוונים -אני מאמינה כי שליחות ציבורית המשלבת בערה פנימית ותשוקה היא המפתח להצלחה״.

 

◼️ לקבוצת ירוחם בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן