ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגיעה לאופקים

משפחתו של השוטר הגיבור רוני אבוהרון ז”ל הגיעה בסיוע חטיבת הקהילות ובאמצעות ניידת המשאלות למפגש ופעילות בתחנה בה שירת רוני ז״ל לפני מותו.

אתמול בבוקר הגיעו לתחנת רהט אשתו ו-3 ילדיו הקטינים של השוטר הגיבור רוני אבוהרון ז”ל. המשפחה הגיעה בסיוע חטיבת הקהילות ובאמצעות ניידת המשאלות למפגש ופעילות בתחנה בה שירת רוני ז״ל לפני מותו.

בתחילת היום הפתיעה ניידת המשאלות של משטרת ישראל את המשפחה בביתה שבאופקים, והילדים חוו את ההתקנים המשטרתיים השונים והמגוונים כגון אורות משטרה, מערכת כריזה, קשר ועוד ולאחר מכן המשיכו בליווי ניידות ואופנועי המשטרה אל תחנת רהט בה שירת רוני ז”ל.

בתחנה התקיים מפגש מרגש עם סגל הפיקוד, חבריו לצוות הבילוש ושוטרי התחנה, ובסיוע של שוטרי חטיבת קהילות והמתנדבים הולבשו הילדים במדי משטרת ישראל והוענק להם תג משטרתי הנושא את שמם, סיכות היחידה ותעודת שוטר.

בהמשך נחשפו הילדים לעבודת הרובוט של יחידת החבלה ומערך הזיהוי הפלילי, יצאו לפעילות מאתגרת ברכב המאבריק המשטרתי, ורכבו על גבי הסוסים של יחידת הפרשים במחוז הדרומי.

בסיום היום השתתפו בני המשפחה בסיור ביחידה ובמשרדו של רוני ז”ל, ובטקס מרגש הוענקו לילדים דרגות הקצונה על ידי מפקד התחנה, סנ”צ שי אבוקסיס וסגל הפיקוד של היחידה.

רנ”ג רוני אבוהרון ז”ל הי”ד נפל בקרב בתאריך 7.10.23 בעת שנלחם בגבורה נגד מחבלי ארגון הטרור חמאס בעיר אופקים. ברגעיו האחרונים הציל חיי אדם רבים וחרף נפשו למען מדינת ישראל ועם ישראל. רנ”ג רוני אבוהרון ז״ל, בן 39 במותו, הועלה בדרגה לאחר מותו. יהי זכרו ברוך.

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן 

 

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן