נחיתה ראשונה של מטוס אייר חיפה באילת

החל מהיום (30.9.24) ועד ערב כיפור (11.10.24), תפעיל החברה טיסות מידי יום מנתב״ג לאילת-רמון וחזרה במחיר היכרות של 99 ש״ח לכיוון, בכפוף למצב הבטחוני.

נחיתה ראשונה הבוקר (ב׳) של מטוס אייר חיפה באילת.

לאחר שקיבלה חברת התעופה אייר חיפה את רישיון ההפעלה המבצעי ממשרד התחבורה והבטיחות בדרכים היא תחל להפעיל את הקו מחיפה לאילת מיום ה 13 באוקטובר. החל מהיום (30.9.24) ועד ערב כיפור (11.10.24), תפעיל החברה טיסות מידי יום מנתב״ג לאילת-רמון וחזרה במחיר היכרות של 99 ש״ח לכיוון, בכפוף למצב הבטחוני.

הבוקר עם הנחיתה הראשונה, קיבל את פני הטסים ראש עיריית אילת – אלי לנקרי, ביניהם היו גם מייסד שותף ומנכ״ל אייר חיפה – גונן אוסישקין ומנהל שדה התעופה רמון – זוהר גפן. ראש העירייה ברך אותם על שיתוף הפעולה הפורה שינגיש לתושבי אילת את צפון הארץ והודה גם לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים – מירי רגב על הפעולה החשובה שמחברת את אילת עם הצפון. ״זוהי בשורה חשובה לעיר אילת, לתושביה ולנופשים בה״ אמר ראש העירייה והוסיף: ״זו סנונית ראשונה שלאחריה יצטרפו כך אני מאמין, מטוסים נוספים וחברות תעופה נוספות לטוס הן בטיסות פנים והן בטיסות לחו״ל מרמון״. בהקשר זה הדגיש את חשיבות הטיסות עבור תושבי אילת המהוות תחבורה ציבורית הכרחית עבור חולים שנדרשים לטיפולים במרכז, רופאים שמגיעים לאילת, סטודנטים, מרצים, אנשי עסקים ועוד. ״נתיבי התעופה האוויריים לאילת מהווים את צינור החמצן של תושבי אילת״ ציין ראש העירייה והדגיש את החשיבות בהגברת הטיסות לאילת גם כדי להפחית את העומסים בכביש הערבה.

באייר חיפה ציינו שתחילת פעילות החברה בעת הזו, חרף המצב הביטחוני, מאפשרת לה לשרת את הציבור הישראלי כבר עכשיו, רגע לפני ובמהלך חגי תשרי, בתקופה בה מחירי הטיסות גבוהים וחברות תעופה זרות רבות מבטלות את הטיסות לישראל וממנה.

כאמור עד יום כיפור תפעיל החברה 2 טיסות ביום מנתב״ג לרמון במחיר היכרות של 99 ש״ח ומה 13 באוקטובר מחיפה במחיר התחלתי של 139 ש״ח. עם תחילת הפעילות יכלול צי המטוסים של אייר חיפה שני מטוסי ATR 72-600 בעלי 72 מושבים כאשר מטוסים נוספים צפויים להצטרף לצי בחודשים הקרובים.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת תעופה וטיסות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יוד צילומים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן