נדב ויצמן, חבר מועצת העיר קריית מלאכי בריאיון מיוחד לקראת הבחירות המקומיות 

בראיון מיוחד הוא מפרט את התוכניות לקדנציה הבאה ומבטיח: “נתמקד בשיפור כל תחומי החיים לטובת עיר מצוינת ואיכותית עבור כל תושביה”

נדב ויצמן: “ברגע האמת כולם מבינים שצריכים להצביע מחל-הליכוד”

חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד, נדב ויצמן, מתכונן לבחירות המקומיות ומייצר חיבורים נוספים שמייצגים את כל המגזרים בקריית מלאכי. בראיון מיוחד הוא מפרט את התוכניות לקדנציה הבאה ומבטיח: “נתמקד בשיפור כל תחומי החיים לטובת עיר מצוינת ואיכותית עבור כל תושביה”

“ברגע האמת כולם יודעים שצריכים להצביע מחל-הליכוד ולחזק את קריית מלאכי, אני רואה ומרגיש את זה בתמיכה הגדולה בכל מקום”. כך אומר יו”ר סיעת הליכוד בעיר וחבר המועצה נדב ויצמן, רגע לפני הישורת האחרונה לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו ב-27.2. “אנחנו מצרפים אלינו עוד ועוד כוחות שמרכיבים פאזל המייצג את כל תושבי העיר, צעירים, ותיקים, דתיים, חילוניים. זה הליכוד האמיתי”.

מלחמת “חרבות ברזל” אמנם הובילה לדחיית הבחירות ממועדן המקורי, אך גם בתוך המצב הסבוך המשיך ויצמן לפעול בכל הכוח לטובת התושבים. בתחילת השבוע הוא קיבל מכתב רשמי משר התקשורת ד”ר שלמה קרעי המודיע לו כי נענה לבקשתו ויזרים עשרות אלפי שקלים לטובת התקנת אינטרנט וממירי עידן פלוס במקלטים בעיר. מול שר החינוך יאב קיש פעל להקמת כיתה עבור ילדים עם צרכים מיוחדים והוא פועל גם להקמת בית ספר עבורם. מול שרת התחבורה מירי רגב הוא מקדם את הכביש שיחלץ את קריית מלאכי מהפקקים.

“אני יודע שהראש של כולם במקום אחר, אבל אנחנו כל הזמן עובדים מתחת לפני השטח כדי שתהיה כאן עיר מצוינת עבור כולם”, אומר ויצמן. “יש לנו מחויבות עצומה לתושבים כדי לשפר את כל תחומי החיים בעיר, ואנחנו מצליחים להוביל להישגים ממשרדי הממשלה גם במצב מלחמה שבו הראש של השרים ושל ראש הממשלה ממוקד במצב הבטחוני. אני בפוליטיקה כדי שיהיה טוב יותר לילדים שלנו, להורים, לדור העתיד ולדור המייסדים”.

גם הכנסת את הנושאים החשובים שלך להסכם עם ראש העיר?

“כן ודאי, אני לא באתי בשביל גינוני כבוד או תוארים אלא כדי לעשות טוב לציבור. כך, למשל, הכנסנו לראשונה בקריית מלאכי תקציב מיוחד לבני הגיל השלישי ואפילו נייסד עבורם את חודש האזרח הוותיק. הוספנו עוד מאות אלפי שקלים לטובת מלגות לסטודנטים, ניקח לידינו את המתנ”ס העירוני ונעצים את תחומי התרבות, החוגים, ניתן לכל ילד לממש את הפוטנציאל שלו, וגם הבטחנו עוד מיליוני שקלים כתקציב לבית קק”ל לטובת לימודי העתיד שיכינו את בני הנוער שלנו לשירות משמעותי יותר ויפתח עבורם עתיד טוב יותר גם באקדמיה, ניקח את תיק העסקים ונפריח את הכלכלה המקומית ונהיה כתובת לכל סוחר ולכל תושב בעיר ללא הבדלי מגזר”.

תוכניות לעתיד יש, מה לגבי הקדנציה הנוכחית, שואלים מה עשית.

“מי שמכיר את המבנה העירוני יודע שקשה מאוד לפעול מהאופוזיציה, אבל גם משם שמתי על השולחן את הנושאים החשובים, שהיום אנחנו רואים שיוצאים לפועל בשטח. למשל, עבודות בשכונות הוותיקות שלא נכנסו אליהם שנים וכל הזמן דחפתי לטפל בהן והנה זה קורה. הובלתי לפינוי תחנת מעבר האשפה שמיררה את חייהם של תושבי שכונת הסביונים, העברנו החלטה להציב מפעם (דפיברילטור) מציל חיים בבניינים חדשים שייבנו על חשבון היזם. הצבנו מכונות דיגיטליות עם שירותי הממשלה קרוב לבית. הובלתי מול השר אלי כהן את הבאת פרויקט “ממריאות” החשוב לעתיד בנות הנוער הדתיות, הוספתי בעזרת משרד המדע עוד קייטנות מדעיות בסבסוד משמעותי המתאים לכל כיס ועוד. תמיד הייתי שם בשביל התושבים, גם עבור מי שלא הצביע עבורי, וסייעתי לפתור על בעיה שהגיעה לפתחי”.

בימים אלה התגבשה סביב ויצמן קבוצה שנותנת לו רוח גבית. לצד חברי הרשימה מיטל זיוי-יצחק (סגנית מנהלת מרחב לכיש של קופת חולים מכבי, ובתו של המוהל המיתולוגי שמעון זיוי זצ”ל), אליקים שרעבי (נציג השכונות החדשות), רכז איחוד הצלה חזי רוזנבאום והפעיל החברתי שלומי חזיזה, הביעו תמיכה בוויצמן גם יו”ר ועד הסוחרים ברק פורתי, נציג הצעירים ליאור אטל, יו”ר “אל התורה” שגיב כהן והרב הגאון מאיר אלפסי, הרב רפאל בלחייב ועוד.

“אני וכל חבריי לרשימה מאמינים בשילוב כוחות בין כל האנשים הטובים בעיר כדי להזניק אותה קדימה, והחיבורים שאנחנו מייצרים מעידים על התמיכה בשטח ועל הצורך באחדות שהתחדדה בימים אלה. זו זכות גדולה עבורי לקבל תמיכה מגופים חשובים בעיר, ובקדנציה הבאה נשלב יותר את הכוחות המקומיים יחד עם החיבור והקשרים לממשלה. הוכחתי בחמש השנים הראשונות שלי במועצת העיר הוכחתי שאני יכול להזיז דברים למען התושבים והעיר, אין לאף אחד את היכולת הזאת ואת הקשרים האלה. אני מאמין שהליכוד בקריית מלאכי יגדיל את כוחו בבחירות המקומיות הקרובות, והציבור רק ירוויח מכך. אסור לזרוק קולות על מפלגות שמתחזות לליכוד. יש רק ליכוד אחד – אנחנו”.

במה אתה הכי גאה?

“בקידום אחרי שנים של מפעל אופק לבעלי מוגבלויות, שהיה תקוע באמצע הבנייה ולא זז בגלל ויכוחים על תקציבים. אני שמח שהייתה לי הזכות לדחוף קדימה ולהוביל לפתיחת המקום. עשיתי זאת בהידברות בין עיריית קריית מלאכי וידידי, קובי אביבי, ראש המועצה האזורית באר טוביה. עוד עדות לדלתות הפתוחות בפניי בכל מקום”.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן