נגיף הקורונה הגיע גם לגדרה – חולה התגלה במושבה, בסך הכל תושבים בבידוד: 161

תושבי גדרה נכנסו לבהלה הציבורית בעקבות חולה נגיף הקורונה אשר אומת – תושב המושבה. ממועצת גדרה אישרו את הדברים ולתושבים נמסר כי “לצערנו התגלה מקרה של חולה קורונה בגדרה. בהמשך תפורסם החקירה האפדימיולוגית על ידי הגופים האחראיים על כך. אנו שבים ומזכירים להקפיד על הנחיות ראש הממשלה ומשרד הבריאות לשמירה על בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם”. ראש המועצה במסר לתושבים: “שמרו על בריאותכם ובריאות ילדיכם, יקיריכם והסובבים אתכם באמצעות היגיינה ושמירת מרחק. כמו כן, המנעו מיציאה מהבית ומאירוח בבתיכם”. כמו כן מדווחת המועצה כי ישנם 161 תושבים בבידוד.

המועצה פרסמה שורה של הנחיות לתושבים, כדלקמן:

היגיינה – אנו קוראים לכולם להקפיד על היגיינה אישית וסביבתית, לרחוץ ידיים עם סבון בתדירות גבוהה, להימנע מלחיצת ידיים, לכסות את האף והפה בעת שיעול ועיטוש באמצעות טישיו. בהיעדר טישיו, להתעטש למרפק ולא לכף היד.

שמירת מרחק – אנא הקפידו לשמור על מרחק של כ-2 מטר מהאחד לשני ולא לקיים התקהלויות של מעל 10 אנשים

אין לצאת מהבית – למעט במצבים המחייבים זאת (עבודה בהתאם למגבלות הקבועות ובהתאם לתקנות, הצטיידות במזון, תרופות, שירותים רפואיים ושירותים חיוניים אחרים). כמו כן, אין לצאת מהבית לפארקים, לגינות משחקים, לחוף הים, לבריכה, לספריות, למוזאונים, לשמורות טבע וגנים או למרחבים ציבוריים אחרים, למעט יציאה של ילדים במסגרת המשפחה בלבד או עם בעל חיים (באופן בודד).

הנחיות לאוכלוסיות בסיכון – קשישים ואנשים עם מחלות כרוניות קשות בכל גיל, מחלות ממושכות של דרכי הנשימה כולל אסטמה, מחלות אוטואימוניות, מחלות לב וכלי דם, סכרת, מחלות ומצבים הפוגעים במערכת החיסון, חולים במחלות ממאירות ומחלות עם פגיעה במערכת החיסון, יש להקפיד ולהימנע ככל הניתן לצאת מהבית, מאירוח אנשים בבית, למעט שירותים חיוניים. יש להיעזר בחברים ובני משפחה בהבאת אספקה לבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן