משלחת מרגשת מקריית אונו לדורמגן

משלחת מקריית אונו תצא בקרוב לביקור בעיר התאומה דורמגן שבגרמניה

מסע מיוחד לחיזוק שורדי הנובה מקריית אונו.

בחודש נובמבר הקרוב תצא משלחת מקריית אונו בראשות ראש העיר, מיכל רוזנשיין,לביקור בעיר התאומה דורמגן שבגרמניה. המשלחת תורכב ברובה משורדים ממסיבת הנובה, תושבי העיר. מדובר ביוזמה חשובה של עיריית דורמגן אשר הזמינה אותם, במטרה להעניק להם חוויה נעימה ומועילה, שתסייע בתהליך שיקומם.

המשלחת תכלול פעילויות תרבותיות וחברתיות, שבהן חברי המשלחת יזכו להכיר את קהילת דורמגן ולקיים מפגשים עם תושביה. בנוסף, יעסקו חברי המשלחת בפעילות הסברתית, כדי לשתף את סיפוריהם האישיים ולחזק את הקשרים בין הקהילות.

ראש העיר, מיכל רוזנשיין: "זוהי יוזמה מבורכת ומרגשת בעיצומה של המלחמה. דווקא בימים כאלו, זה מחמם את הלב לזכות בתמיכה מחוץ למדינת ישראל. אני מאמינה, שהביקור הזה לא רק יסייע לשורדים ולפצועים בתהליך השיקום שלהם, אלא גם יחזק את הקשרים בין קהילותינו".

במליאת מועצת העיר שהתקיימה אתמול, אושרה נסיעת המשלחת. העירייה רואה ביוזמה זו הזדמנות לקידום סולידריות וחיזוק הקשרים הבינלאומיים, תוך שימת דגש על תמיכה בשורדים ובפצועים.

מדובר במשלחת ראשונה שיוצאת מקריית אונו לאחר שביקור קודם לא התאפשר עקב המלחמה. הביקור בעיר דורמגן מהווה הזדמנות לשיתוף חוויות וללימוד משותף, ובתקווה יוביל ליצירת קשרים חדשים ולחיזוק הקשרים בין ישראל וגרמניה.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן