משטרת לוד עצרה חשודים בירי בלתי חוקי ובפיצוץ ארבעה מטעני חבלה – השופט שחרר

“משפחה מסוימת משכונת פרדס שניר, המסוכסכת בתוכה, שכבר שנה הפכה את חיי התושבים לסיוט – בירי בלתי פוסק, פיצוץ מכוניות, רימונים ואיומים על חיי התושבים היהודים והערבים, חצתה עוד קו”

יאיר רביבו: “עד מתי בתי המשפט יהיו גן עדן לעבריינים?”

“עד מתי בתי המשפט יהיו גן עדן לעבריינים?, אני מזמין השופטים לבלות בלוד לילה אחד ואולי דעתם תשתנה”, כך אמר השבוע בתוקף ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, מי שדואג ועמל בכל כוחו למען ביטחון תושבי לוד 24 ביממה, כנגד החלטתו של גיל גבאי – שופט בבית משפט השלום בראשון לציון, אשר שחרר עצורים שהביאה משטרת לוד לפתחו, וביקשה להאריך את מעצרם.

“אם מישהו רוצה להבין עד כמה רקובה פה מערכת המשפט שיקרא את ההחלטה הבאה”, תקף רביבו וכתב לתושבי עירו. הוא שיתף את הציבור, כי “משפחה מסוימת משכונת פרדס שניר, המסוכסכת בתוכה, שכבר שנה הפכה את חיי התושבים לסיוט – בירי בלתי פוסק, פיצוץ מכוניות, רימונים ואיומים על חיי התושבים היהודים והערבים, חצתה עוד קו כשירו 4 מטעני חבלה עוצמתיים שהרעידו את כל אזור השפלה, ושתושבים רבים נמלטים למקלטים וחשים חרדה איומה, ממש כאילו נפלו טילים”.

ראש העיר ממשיך ומציין, כי “בפעולה מהירה וטובה עצרה המשטרה את המעורבים אך לטענת בית המשפט זה לא ממש מספיק ואחרי 10 שעות וארוחת בוקר בתא המעצר כולם שוחררו”.

רביבו, אשר עומד בקשר שוטף עם מפקד תחנת משטרת לוד – סנ”צ ששי שלמה, חיזק את פעילות המשטרה וטען לאחר השחרור, כי “לתפוס עבריין בזמן פעולה זה דבר נדיר, אבל ראיות בשטח, מודיעין איכותי ודברים נוספים אמורים לכל הפחות להאריך מעצרם ב-21 יום כדי לחפש עוד ראיות ולבנות את התיק”.

בחצות הלילה, לאחר ששוב השתמשו פורעי חוק באמל”ח, פרסם ראש העיר לתושבים, כי “בהיעדר מזור מבתי המשפט, המשטרה והעירייה נוקטים ביד קשה נגד המשפחה שהחליטה כל ערב לפוצץ פה פצצות. היום בוצעו הריסות נרחבות במתחמים ולא נפסיק עד שהטרור הפלילי ייפסק מהמתחמים הללו”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן