משדרות תצא תורה – חוזרים הביתה אחרי 10 חודשים

עשרות משפחות משדרות סיימו פרק במלון קראון פלאזה בתל אביב באירוע הכנסת ספר תורה מרגש

אתמול בערב (15.8) נערך במלון קראון פלאזה תל אביב אירוע הודיה מרגש בו השתתפו עשרות משפחות משדרות, אשר שהו במלון בעשרה החודשים האחרונים במסגרת פינוים מהעיר על רקע המלחמה.

 

האירוע, שהופק על ידי חן לוי, תושבת העיר המתמחה בהפקת אירועים, כלל הכנסת ספר תורה לארון הקודש בבית הכנסת של המלון, ספר שנתרם על ידי המשפחות כאות תודה והוקרה על התמיכה והאירוח להם זכו במהלך תקופת שהותם במלון. באירוע נכחו דמויות בכירות ובהן הרב הראשי בני לאו וראש עיריית שדרות, אלון דוידי אשר כיבדו את האירוע בנוכחותם, יחד עם אורחים נוספים ועובדי המלון שקיבלו תודות והערכה רבה מהתושבים.

“כשהגענו למלון היינו קבוצה של משפחות שנאלצו לעזוב את בתינו בעקבות המצב הביטחוני הקשה. עשרה חודשים של תמיכה הדדית, תקווה ואמונה, הביאו אותנו לרגע הזה שבו אנו יכולים להחזיר במעט על כל מה שקיבלנו. הכנסת ספר התורה היא דרך שלנו להודות לא רק למלון ולעובדיו הנפלאים, אלא גם להוקיר את הכוח של הקהילה שלנו”, אומרת חן לוי, תושבת העיר ויוזמת האיורע. “אני מבקש להודות באופן אישי לבעלים של המלון, איציק דיין, שהפך להיות חלק ממשפחת שדרות ועל כל הסיוע בהפקת האיורע המרגש הזה.”, מוסיפה חן.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי הוסיף:

“האירוע הזה הוא לא רק אירוע דתי או קהילתי; זהו סמל לאחדות, לשותפות ולכוח האנושי שעומד מאחורי כל משפחה ומשפחה. אני רוצה להודות למלון קראון פלאזה ולעובדיו על המסירות והחמלה שגילו בתקופה כה מאתגרת. אתם הייתם בית שני לתושבי שדרות, ואין לנו מילים להודות על כך.”

המשפחות שהתארחו במלון משדרות סיפרו על התקופה המורכבת בה עברו מחיי היום-יום לבידוד מוחלט בבתי המלון, עם הרבה חששות אך גם עם תחושת ביטחון שהמלון סיפק להם. “ההתחלה הייתה קשה, אבל התמיכה שקיבלנו מהמקום והאנשים הפכה את החוויה ליותר נסבלת, אפילו לחיובית,” סיפרו התושבים. “היום אנחנו חוזרים הביתה, אך הלב שלנו נשאר מלא בהוקרה ובזיכרונות טובים מהזמן שבילינו כאן.”

 

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן