מרוץ הלילה של פתח תקווה בהשתתפות ילדי עמותת ‘עלה’

מרוץ הלילה של פתח תקווה נפתח באווירה טובה בין הרצים: ילדים עם מוגבלויות מורכבות מעמותת ‘עלה’.
הרבה יהודה מרמורשטיין, מנכ”ל רשת ‘עלה’: “עבור כולם מדובר באירוע ספורטיבי, אבל בשבילנו זהו בעיקר אירוע חברתי שבזכותו הם משתלבים בחברה הישראלית כשווים.”

בעיר פתח תקווה נערך הלילה מרוץ מיוחד שכלל אלפי רצים מכל הארץ. בין יתר הרצים והרצות בלטו ילדי עמותת ‘עלה’ – הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות.

במהלך הריצה נהנו הילדים ממזג אוויר טוב ומאווירה מצויינת שחיממה את ההרגשה הפנימית שלהם ושל צוות בנות השירות והמתנדבות שליווה אותם.

הרב יהודה מרמורשטיין מייסד ומנכ”ל רשת ‘עלה’ אמר, כי:

“עבור מרבית האנשים מדובר באירוע ספורטיבי אבל עבור הילדים האלו מדובר גם באירוע ספורטיבי אבל גם באירוע חברתי משום שבאופן כזה הם משתלבים בחברה כמו כולם. אנחנו ברשת ‘עלה’ עושים מאמצים אדירים כדי לשלב את הילדים בחברה, וכדי שהחברה הישראלית תכיר בילדים עם מוגבלויות ולא תדחה אותם כמו בשנים עברו. ההגעה לאירועים כאלו היא קשה מאוד ומצריכה מאיתנו הקצאת משאבים רבים, אבל החיוך של הילד ואפילו רק ההבעה בפנים שלו שהוא שמח עושה בעבורנו את ההרגשה שעשינו הכל למענם. החברה הישראלית צריכה לקבל את הילדים עם המוגבלויות ולנסות לשלב אותם בכל אירוע”

◼️ לקבוצת חדשות בפתח תקווה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן