מרוץ גדוד התותחנים "קרן" 411 התקיים השבוע באילת בהשתתפות ראש העיר

 

השבוע, התקיים מרוץ "קרן במדבר" של גדוד התותחנים "קרן" 411 בעיר אילת. אורכו של המרוץ היה 4.11 ק"מ והוא התקיים במטרה לקדם ערכים של ספורטיביות ובריאות הגוף והנפש. במרוץ לקחו חלק, מפקד אוגדה 80 תא"ל איציק כהן, מפקד חטיבת יואב אל"מ איתמר דשל וראש עיריית אילת אלי לנקרי. 

במהלך החודש האחרון, נכנס גדוד קרן לתעסוקה מבצעית בחטמ"ר יואב, ובשבועות הקרובים יעסוק הגדוד בהגנה על תושבי אילת והמטיילים במהלך חג הפסח.

מדברי מפקד הגדוד, סא"ל רז היימליך: ״גדוד קרן דוגל בכושר קרבי כדרך חיים ושמירה על אורח חיים בריא ביחידה הלוחמת שלנו. נמשיך ונקדם פעילויות ספורטיביות בגדוד בכדי לשמר את כשירות המפקדים והחיילים. כמו כן, המרוץ חיזק את הקשר בין הגדוד לעיר אילת וחידד ללוחמים את האחריות המוטלת עלינו לשמירה על חיי האזרחים בגזרה, בטח במהלך חג הפסח ותקופה מורכבת זו. אני רוצה לאחל לכלל תושבי ומטיילי אילת כמו כן למשפחות החיילים חג פסח שמח".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן