מרגש: תוקם אנדרטה לזכר “לוחמי המיגונית” שנפלו במוצב כיסופים

יצא לדרך קמפיין גיוס המונים להקמת אתר הנצחה שישחזר את “המיגונית” ובה יוקרנו סרטוני מציאות מדומה של הקרב ההירואי שהתרחש במקום.

בשביעי לאוקטובר הותקפה ישראל על ידי אלפי מחבלים שחדרו מרצועת עזה והחלו לתקוף יישובים בעוטף וכן בסיסי צה״ל שונים הממוקמים על העוטף. אחד המוצבים שהותקפו באותה שבת הוא מוצב כיסופים בו נפלו שבעה חיילים, המפקד רס״ן רז פרץ ז״ל מעפולה וששת חייליו: אור אסטו, בני טאקה, יוגב אהרון, ברנרדו דוד ואביתר אוחיון זכרונם לברכה. 

יצא לדרך קמפיין גיוס המונים להקמת אתר הנצחה והמורשת לזכרם של רס״ן פרץ הי״ד וששת חייליו. אתר שינציח באמצעות סרטוני מציאות מדומה ותלת מימד את סיפור גבורתם של החללים וילמד את המורשת של טובי בנינו ובנותינו שלחמו באותו יום ארור כדי להגן על המדינה, כדי להגן עלינו.

אביו של רס”ן פרץ, רוני פרץ המוביל את המיזם אמר הבוקר: “אנו קוראים לכם לקחת חלק בפרויקט המרגש, הפיכת המיגונית בה לחמו ונפלו הגיבורים שלנו מכיסופים למיצג הנצחה חי ונושם לזכרם. כל תרומה לעמן הקמת האתר שיספר את סיפור חייהם ומותם של גיבורי המיגונית בכיסופים, סיפור של גבורה, תתקבל בברכה”. 

קישור לתרומות.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: נופים אדריכלות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן