מרגש: טקס נטיעת עץ ראשון בבית חולים החדש אסותא באר שבע

הטקס נערך בסימן “נוטעים עצים, נוטעים חיים”. נטיעת העץ מסמלת יותר מכל את החיבור אל הקרקע, שורשי הארץ היפה שלנו, לתקומת עם ישראל, והאחיזה האיתנה במרחב הנגב והדרום.

היום, ט”ו בשבט, התקיים טקס נטיעת עץ ראשון בבית החולים החדש של אסותא באר שבע, אשר יפתח לציבור בסוף שנת 2024 .

במפגש מרגש, בהשתתפות הגב’ רוחמה אלחיאני מנהלת בית החולים והצוות הרפואי, נערך היום בפעם הראשונה, טקס נטיעת עץ ראשון בבית החולים החדש של אסותא מרכזים רפואיים באר שבע, שיפתח לציבור בסוף שנה זו.

הטקס נערך בסימן “נוטעים עצים, נוטעים חיים”. העץ שבחרנו לנטוע הוא עץ מסוג “שלטית”, הנפוץ בדרום בזכות צלו הרחב וצבעו הצהוב היפהפה, בחודשים יוני יולי, מיד לאחר פריחת האביב. נטיעת העץ מסמלת יותר מכל את החיבור אל הקרקע, שורשי הארץ היפה שלנו, לתקומת עם ישראל, והאחיזה האיתנה במרחב הנגב והדרום.

גידי לשץ, מנכ”ל אסותא מרכזים רפואיים:

“נטיעת העץ הראשון בבית החולים החדש מסמלת עבורנו התפתחות, צמיחה , חוסן ותקווה וזאת בעיקר בימים אלא פשוטים אלו, ימים של מלחמה ושל כאב לאומי.
כאן, על הקרקע הזו בבירת הנגב, יפתח בסוף השנה בית החולים ובאמצעותו נמשיך להגישם את ייעודנו – להציל חיים.
יחד נגדל נצמח ונספק את שירותי הבריאות לקהילה בה אנו פועלים ונבנה כאן תשתית רפואית לעתיד חזק ובריא יותר עבור תושבי הנגב והסביבה”.

רוחמה אלחיאני מנהלת בית החולים אסותא באר שבע :

” כי האדם עץ השדה, כל אדם זקוק כמו עץ נטוע לחום ואהבה, לדישון, טיפוח והרבה השקעה. ט”ו בשבט השנה מתקיים בתקופה מיוחדת כאשר בלב כל אחד מאיתנו המשתתפים תפילה, שיהיו בניו ובנותיו כשתילי זיתים. ואלה החיים יתנהלו בשלווה, איש תחת גפנו ותחת תאנתו.”

בית החולים צומח ונמצא בשלבי בניה מתקדמים, כבר השנה יקבל מטופלים וירחיב את היצע שירותי הרפואה הקיימים בנגב.

על אסותא ב”ש החדש:

בית החולים החדש הנבנה על תשתיות חכמות, ירחיב באופן משמעותי את היצע שירותי הבריאות המוענק לתושבי הדרום בכלל ובאזור באר שבע בפרט.

בית החולים החדש יתפרס על פני כ 17,000 מ”ר ב-7 קומות עיליות רפואיות, וקומה תת קרקעית לחניון ושימושים לוגיסטיים. בבית החולים יוקמו חדרי ניתוח מתקדמים וחדשניים הבנויים בסטנדרטים בינלאומיים בדומה לבתי חולים מתקדמים באירופה ובארה”ב.

באגף הכירורגי של בית החולים יפעלו חמישה חדרי ניתוח, מחלקת התאוששות, מחלקת אשפוז ושירותים תומכים ובהם מעבדה ובנק דם. כמו כן יופעלו בבית החולים החדש מכוני דימות, גסטרואנטרולוגיה, עיניים, פוטותרפיה, ושינה, מרפאת כאב, מרפאות מומחים, מרפאת מי שפיר ומרכז לטיפול בהשמנת יתר, וכן יופעל מכון לב שיספק מענה אבחוני שלם. בבית החולים יפעל גם מכון ריאות שיאפשר אבחון מלא.

בית החולים נבנה על פי תקן ירוק ותוכנן כך שיוכל להמשיך את עבודתו גם בעת מלחמה, כאשר כל חדרי הניתוח, מכוני ההדמיה והמערך התומך יהיו ממוגנים מפני טילים ויהיו בו מתחמים הכוללים בית כנסת, קפיטריה ושטחי מסחר נוספים לרווחת המטופלים.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות אסותא באר שבע

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן