מרגש: חמישה שוטרים התגייסו למשטרת מרחב אילת

בצל ההיערכות הבטחונית ולקראת אירועי הזיכרון וההנצחה לציון שנה לאירועי אוקטובר – הישג מרשים נחתם בטקס מרגש – השבעת חמישה שוטרים שהתגייסו למשטרת מרחב אילת – צפו בתיעוד

משטרת מרחב אילת התחדשה בחמישה שוטרים חדשים שהחלו את שירותם היום כשוטרי קבע מן המניין

המחוז הדרומי של משטרת ישראל ממשיך בהליך גיוס מואץ של מאות שוטרים שיצטרפו לשוטרי המחוז ויפעלו יחד למען חיזוק תחושת הביטחון האישי והבטחת שלומם של תושבי הדרום.

חמישה תושבי אילת החלו היום (ראשון) את דרכם כשוטרי קבע מן המניין במשטרת מרחב אילת – לאחר שעברו בהצלחה את הליך המיונים, הושבעו וקיבלו את תעודות השוטר, במעמד מפקד מרחב אילת ניצב משנה אליהו שמול ובעלי תפקידים בסגל פיקוד משטרת אילת.

ממשטרת ישראל נמסר: ״בתחילת שנת 2024, כשברקע מתקיימים כל העת אירועי זיכרון והנצחה של 33 חללי המחוז הדרומי, קבע מפקד המחוז הדרומי כי היעד המרכזי באמצעותו יבטיח שירותי משטרה מיטביים לאזרח, תוך ביסוס תחושת הביטחון האישי במרחב הציבורי, הוא צמצום פערי כ״א במערכים השונים ואיוש התקינה בכלל יחידות המחוז. בשנה החולפת התגייסו ליחידות מחוז הדרום למעלה מ-500 שוטרים חדשים – מספר שיא בכל הזמנים״.

צפו בטקס המרגש ובשוטרים החדשים >>

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן