מרגש: הורי ותלמידי העל-יסודיים ברחובות בחרו לעצור את המרוץ ושגרת הקורונה, ולהודות לצוותים הרפואיים | צפו בגלריית התמונות

בתי הספר העל-יסודיים בעיר, בהובלת הרכזות החברתיות של בתי הספר וצוות התיכונים של הנהגת ההורים העירונית, התאגדו והכינו לצוותים הרפואיים בקפלן חבילות שי מלאות בפינוקים, בכדי להאיר להם את המשמרות ולהודות להם על פועלם בימי קורונה מאתגרים אלו.

  

תלמידים, מורים והורים חברו יחד, בשיתוף בית התרבות בחבצלת שאפשר את המרחב להתארגנות ואריזה, תרמו מוצרים והכינו חבילות מתוקות שמחממות את הלב. התלמידים בבתי הספר העל יסודיים השונים בעיר התאגדו ותרמו מוצרים שונים למרות שלא הגיעו ללמידה פרונטלית בבתי הספר (עד לשבוע זה). החבילות חולקו  במחלקות השונות בבית החולים, במטרה להביע תודה והערכה לרופאים, אחיות וצוותים אשר עובדים שעות רבות ומתישות בתקופה לא פשוטה. כל חבילה שחולקה למחלקות כללה תה, חטיפי בריאות, חטיפים שונים, סבוני רחצה, משחות ומברשות שיניים, שינעימו לצוותים את השהות במשמרות הארוכות בצירוף מכתבי תודה והערכה.

לדברי צופית גולן יו"ר הנהגת ההורים העירונית, "בתחילת תקופת הקורונה הרופאים קיבלו הכרה והערכה מרובה וטקסי מחיאות כפיים מרגשים. עם הזמן עבודת הרופאים נכנסה לשגרה והוקרת התודה דעכה מעט ונשכחה, למרות שהיא עדיין מאתגרת, קשה ותובענית כפי שהייתה מתחילת הדרך. הורי ותלמידי העל-יסודיים ברחובות בחרו לעצור את המרוץ ושגרת הקורונה, ולהודות לצוותים הרפואיים, לחמם את לבם ואת קיבתם, על מנת שידעו ברגעים הקשים שחושבים עליהם ומעריכים אותם פה בעורף. אנו מודים לרכזות החברתיות של בתי הספר העל יסודיים ולבית התרבות בחבצלת שאפשרו את הרגעים המרגשים הללו".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן