מקווה "מעיין מרגלית" המחודש נפתח ברמלה

המקווה, הקרוי על שמה של הרבנית מרגלית יוסף זצ"ל, עבר שיפוץ נרחב והפך לפנינה אמיתית, המעניקה לנשות העיר חוויה מכבדת וראויה של טהרה.

רגע לפני כניסת השנה החדשה, נחנך ברחוב מוצקין ברמלה מקווה נשים משופץ ומודרני – "מעיין מרגלית". המקווה, הקרוי על שמה של הרבנית מרגלית יוסף זצ"ל, עבר שיפוץ נרחב והפך לפנינה אמיתית, המעניקה לנשות העיר חוויה מכבדת וראויה של טהרה.

בטקס חגיגי שנערך במקום, השתתפו השר לשירותי דת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, רבנים, נכבדי העיר ותושבים רבים. ראש העיר, מיכאל וידל, ברך את הנוכחים ואמר: "אני שמח וגאה לחנוך את מקווה 'מעיין מרגלית' המחודש, סמל לטהרה, התחדשות וחיבור למסורת, במיוחד לקראת ראש השנה. המקווה הינו נכס קהילתי חשוב, ואני מודה לכל השותפים לעשייה המבורכת."

השר לשירותי דת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, הוסיף: "מקווה טהרה הוא סמל לרוחניות ולחיבור למסורת ישראל. אני מברך את תושבות רמלה על מקווה נשים משופץ ויפהפה זה, ומאחל לכולן שנה טובה ומתוקה."

מ"מ ראש העיר, מאור אשש, ציין את חשיבות המקווה לחיי הקהילה: " זוהי זכות גדולה עבור הקהילה ועבורי  אישית. חנוכת מקווה מחודש ומשופץ זה אירוע חשוב בחיי הקהילה היהודית, המשרת צרכים רוחניים ומסורתיים חשובים. יהי רצון שהזכות להוביל פרויקט זה תעמוד לנו ולכל עם ישראל ויקוים בנו "תִּכְלֶה שָׁנָה וְקִלְלוֹתֶיהָ, תָּחֵל שָׁנָה וּבִרְכוֹתֶיהָ"."

המקווה המחודש מציע חוויה נעימה ומרגיעה, עם עיצוב מודרני ומתקנים חדישים. השיפוץ כלל שדרוג חדרי הטבילה, אזורי ההמתנה,  והוספת אלמנטים עיצוביים המעניקים למקום אווירה שלווה ומכובדת.

פתיחת "מעיין מרגלית" לקראת ראש השנה מהווה הזדמנות עבור נשות העיר להתחבר לערכי המסורת ולקבל את השנה החדשה בלב טהור ומוכן. שנה טובה ומתוקה לכל תושבי רמלה!.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן