מצדיעות ללביאות של ישראל: מופע מחווה בגני יהושע

רגע השיא של הערב יהיה במופע מיוחד של שירי מימון, אשר יעצים ויסייע ליצירת אווירה מרגשת ושמחה

מופע מחווה לנשות המילואימניקים, כוחות הביטחון ותושבות העוטף בגני יהושוע

קרן קימת לישראל מצדיעה לנשות המילואימניקים, תושבות העוטף והצפון ונשות כוחות הביטחון של ישראל במופע ענק של שירי מימון בזאפה בפארק – גני יהושע ברביעי הקרוב. אלו הם הפרטים המלאים

דור של גיבורות: בזמן שמאות אלפי אזרחיות ואזרחים גויסו למילואים בצו 8 בעקבות המלחמה שפרצה לאחר השבת השחורה, בנות זוגם נותרו בעורף והיו צריכות לדאוג לבית.

מאז השביעי באוקטובר, נשות המילואים הנמצאות עובדות מסביב לשעון וצריכות לשלב בין התפקיד בעבודה לבין גידול הילדים לבד בזמן שהבעלים נמצאים בחזית.

נשות המילואימניקים הן הראשונות שעומדות, ברוב המקרים לבד, בחזית המלחמה על הבית. זאת שיש לה השלכות רבות על הקשר הזוגי, על כלכלת המשפחה, על המשך גידול הילדים, ובעיקר על הנפש שמתמודדת עם רמות גוברות של עומס, חרדה – ולעיתים גם ייאוש.

נוסף לגבורתן של נשות המילואימניקים, המילואימניקיות ונשות כוחות הבטחון בולטות בתרומתן במלחמה. לוחמות, קצינות, שוטרות, רופאות, חובשות ועוד הן רק חלק מהגיבורות של המלחמה.

נשים נוספות שחוו תקופה לא פשוטה הן הנשים תושבות הדרום והצפון שפונו בעל כורחן מבתיהן נוכח המציאות הביטחונית המורכבת. מטולטלות בין בתי מלון למגורים זמניים, עם המשפחה והילדים, עומדות בגבורה מול מציאות בלתי אפשרית.

כעת קק”ל מתגייסת ומצדיעה לנשות הברזל של ישראל על עבודתן ועל השמירה על חוסנה של החברה הישראלית במהלך המלחמה ולכל הלוחמות מכוחות הביטחון ששמרו על המדינה.

אירוע ההצדעה יתקיים בגני יהושע  תל אביב, ברביעי הקרוב החל מהשעה 19:00. רגע השיא של הערב יהיה במופע מיוחד של שירי מימון, אשר יעצים ויסייע ליצירת אווירה מרגשת ושמחה.

הכניסה במחיר סמלי של 20 ₪ לנשות המילואמניקים, כוחות הביטחון ותושבות מפונות מהעוטף והצפון דרך האפליקציה של קק”ל.

יו”ר קק”ל, יפעת עובדיה לוסקי סיכמה:

“במלחמת ׳חרבות ברזל׳ בולט במיוחד מקומן של הנשים. נחשפנו לגבורה נשית מדהימה, בעורף ובחזית. אנו מצדיעות לנשות הברזל של ישראל, דור של נשים גיבורות ששומרות על החוסן הלאומי, בערב מהנה רק עבורן. ההתמודדות הפיזית והנפשית שלהן מאז השביעי לאוקטובר מעוררת הערצה ואנחנו כאן בשביל להביע את הערכתינו ולסייע בכל מה שניתן. יחד ננצח”.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – נשים בלבד לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: קרן קיימת לישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן