מפקד חדש לחטיבה מרחבית “יואב”

דובר צה”ל: אלוף-משנה איילון פרץ נכנס לתפקיד מפקד חטיבת “יואב”, במקומו של אלוף-משנה איתמר דשל | תחת אחריות החטיבה מרחב הגבול בסמוך לעיר אילת, מועצה אזורית חבל אילות וגזרת הערבה.

דובר צה”ל: אלוף-משנה איילון פרץ נכנס לתפקיד מפקד חטיבת “יואב”, במקומו של אלוף-משנה איתמר דשל אשר שירת בתפקיד בשלוש השנים האחרונות וייכנס בקרוב לתפקידו כסגן מפקד המרכז הלאומי לאימונים ביבשה.

מעמד ההחלפה נערך הערב (א׳) במחנה “עוזיה” בראשות מפקד עוצבת “אדום” (80), תת-אלוף איתמר בן חיים ומפקדים נוספים.

מדברי מפקד עוצבת “אדום” (80), תת-אלוף איתמר בן חיים: “לפני פחות משנה פרצה מלחמה קשה. מאז, פיקוד הדרום פועל, ללא לאות, בהתקפה ובהגנה כנגד כל אויב המערער על זכותנו לתקוע יתד איתנה במדינת ישראל, ארץ אבותינו. חטיבת יואב פעלה ופועלת כל העת לתת מענה מבצעי מספק, תוך שיתוף פעולה עם כל ארגוני החירום והביטחון, בצניעות והתמדה לאורך השנים ובייחוד בשנה האחרונה. איתמר, בשמי ובשם כל חיילי ומפקדי החטיבה והאוגדה, אני רוצה להודות לך על כל השנים באוגדה. איילון, אתה מקבל היום את הפיקוד על חטיבת יואב במציאות מבצעית מתהווה, שאין מי שמכיר אותה טוב ממך. זכור, עליך להוביל את השינוי ולתת לו מענה מבצעי מותאם ומוקדם, מתוך יוזמה, פרואקטיביות ואחריות מרחיבה”.

מדברי מפקד חטיבת “יואב” היוצא, אלוף-משנה איתמר דשל: “התהוות האיומים, הרב ממדיים, על אילת והערבה, ובאופן מואץ במלחמת ‘חרבות ברזל’, מחייבים אותנו להגביר את הקצב בתחרות הלמידה מול האויב בכל המעגלים, להגן על התושבים, ולחזק את תחושת הביטחון, החיוניים לשגשוגה של אילת ויישובי הערבה. אין גבול ליוזמה וליכולת לעצב את המציאות המבצעית. צבא ההגנה לישראל מתמודד מתחילת המלחמה ב- 7 זירות לחימה בכמה מעגלים. איילון, אתה מקבל היום את הפיקוד על חטיבת יואב במציאות מבצעית מתהווה, שאין מי שמכיר אותה טוב ממך. זכור, עליך להוביל את השינוי ולתת לו מענה מבצעי מותאם ומוקדם, מתוך יוזמה, פרואקטיביות ואחריות מרחיבה”.

מדברי מפקד חטיבת “יואב”, אלוף-משנה איילון פרץ: “אני מקבל היום את הפיקוד על החטיבה בתחושת אחריות עצומה בתקופה שהיא מהמאתגרות שידענו. אויבנו רוצים להכות בנו בכל הגזרות ובכללם בגבול המזרחי. אנו עומדים בפני איומים רבים ונדרשים להיות במוכנות מלאה בכל רגע. לצד זאת, אנו צריכים להסתכל קדימה על תהליכי בניין הכוח שיובילו לחיזוק ההגנה על התושבים בנגב ובערבה. אנשי החטיבה בסדיר ובמילואים אתם מקור העוצמה של החטיבה. אני נרגש להימנות על חבורת מפקדי מרחב הנגב והערבה לדורותיהם ומתחייב לעשות כל שביכולתי להגנת תושבי המרחב.
תודה מיוחדת לך, חברי איתמר דשל על שנים של פקוד באוגדה 80. אני יכול להעיד מקרוב שעשית את הטוב ביותר למען תושבי המרחב. את שבנית נשמר ונחזק!”.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לחדשות מצפה רמון והערבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן