מסתיימות העבודות להקמת פארק משה ארנס ברמלה

פארק משה ארנס מוערך בעלות של מיליונים וצפוי לשרת את תושבי רמלה והסביבה

בשורה אדירה לתושבי שכונת נאות שמיר ברמלה והסביבה: בקרוב תוכלו ליהנות מפארק מדהים נוסף, רחב ממדים, נעים ומלא באפשרויות בילוי, ספורט ופנאי.

שכונת נאות שמיר, אשר ממשיכה להתאכלס במאות תושבים חדשים ועם אלפי תושבים שכבר מתגוררים בה, התבשרה השבוע כי העבודות להקמת פארק נוסף – “משה ארנס” – מסתיימות בתקופה הקרובה.

 

 

הפארק הממוקם בצומת הרחובות הזית ומוטה גור מתפרש על שטח של מספר דונמים וכולל מגוון רחב של מתקנים ואטרקציות. בין היתר, יוכלו המבקרים ליהנות ממתקני משחקים לילדים, מסלול רכיבה על אופניים, מסלול הליכה וריצה, וגינת כלבים. בנוסף, הפארק יציע מגרש כדורסל, מגרש כדורגל, מרחב ירוק ופינות ישיבה מוצלות, המיועדות למנוחה ולפיקניקים משפחתיים.

 

פארק משה ארנס, שעבודות ההקמה שלו מסתיימות בימים אלו, מוערך בעלות של מיליונים וצפוי לשרת את תושבי רמלה והסביבה. הפארק מצטרף לפארק מוטה גור שנחנך לאחרונה וכן לפארקים נוספים המתוכננים בשכונה. הפארקים הרבים בשכונה משקפים את המחויבות של עיריית רמלה לספק לתושביה שטחים ירוקים ומתקני פנאי איכותיים.

 

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, אמר: “הקמת הפארק החדש היא חלק מתהליך כולל של פיתוח ושדרוג התשתיות בשכונת נאות שמיר. אנו פועלים ללא הרף לשיפור איכות החיים של התושבים וליצירת סביבה עירונית מתקדמת וידידותית. הפארק החדש יהווה מקום מפגש קהילתי חשוב ויאפשר לתושבים ליהנות מפעילויות פנאי מגוונות ומעשירות.”

 

הפרויקט החדש מהווה חלק מהמאמצים המתמשכים של עיריית רמלה לשיפור איכות החיים של התושבים ולהעצמת הקהילה המקומית.

פתיחתו של פארק משה ארנס מסמלת את השאיפה ליצור סביבת מגורים איכותית, ירוקה ונעימה לכל תושבי השכונה והעיר בכלל.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן