מספר 2 ברשימה החסידית ברחובות: הייטקיסט ופעיל חברתי

יוני ביטון – מספר 2 ברשימה החברתית-חסידית של הומינר. הוא אב לחמישה בהם אוטיסט בתפקוד נמוך, ובזכותו הוא ניגש לשליחות – למען בעלי צרכים מיוחדים >>

חבר מועצת העיר פנחס הומינר, חושף צירף לסיעתו את יוני ביטון, בן 41, נשוי ואב ל-5, תושב העיר רחובות המעורה מאוד בעשיה הציבורית.

ביטון הוא איש הייטק שגדל במשפחה מסורתית וכיום משמש כבעלים של חברת פיתוח תוכנה. בשנים האחרונות הקים  את ארגון "הללויה" המסייע למשפחות קשות יום ובמצוקה; היה ממקימי בית הספר 'עידוד' לילדים בעלי צרכים מיוחדים בעיר ומשמש כחבר ועד ההורים בבית הספר 'לוטם'.

לדברי ביטון: "כאב לילד אוטיסט בתפקוד נמוך, אני מגיע בראש ובראשונה כדי לקדם את המענה למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים".

בתוך כך, מציג הומינר, ראש הרשימה את תוכנית "המנהלת" לשיפור השירות לתושב לדבריו, "המנהלת באמצעותי תעמוד על כך שמהירות המענה ואיכות השירות יהיו בסטנדרטים גבוהים ויעילים כאשר כל פניה תיענה תוך יממה לכל היותר"

מדובר בתוכנית אופרטיבית לשיפור השירות לתושב והטמעת מודל מוביל של שירות אנושי, מקצועי ויעיל על ידי הקמת מנהלת עירונית לטיפול בפניות הציבור שתפעל תחת אחריותו האישית כדי להוביל את מהפכת השירות שלו. המודל של התכנית יהיה סיירת מנכ"ל, כשמנהלת פניות הציבור תיזום ותיישם קבלות קהל תקופתיות בנושאים מוגדרים מראש, בשיתוף ובנוכחות מנהלי האגפים ובמטרה לחבר בין התושבים לפקידות הבכירה של העירייה במיוחד בנושאים בירוקרטים.

הרפורמה של הומינר, גובשה על פי ניסיון רב השנים שלו כחבר מועצה קרוב ל-15 שנה כשלשכתו מטפלת באלפי פניות מידי שנה. בשנה האחרונה טיפלה לשכתו בלמעלה מ-2500 פניות ציבור. "המנהלת באמצעותי תעמוד על כך שמהירות המענה ואיכות השירות יהיו בסטנדרטים גבוהים ויעילים כאשר כל פניה תיענה תוך יממה לכל היותר" אמר הומינר.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן