מספר 2 בחיזבאללה חוסל?? חשש מירי טילים לעבר ישראל

“אנו מברכים על התקיפה החשובה בה חוסל בכיר חיזבאללה. חשוב לוודא שזאת תהיה יריית הפתיחה למבצע צבאי נרחב שיותיר את מדינת ישראל עם הרתעה וביטחון לטווח הארוך והרחוק”

כוננות גבוהה הערב והלילה (שלישי) בכל חלקי הארץ לרבות העלאת כוננות בארגוני ההצלה כוחות הביטחון בעקבות דיווח על חיסול בכירים כולל מספר 2 בארגון הטרור חיזבאללה.

צה״ל תקף באופן ממוקד בביירות את מוחסן – המפקד האחראי לרצח הילדים במג׳דל שמס, האחראי להרג אזרחים ישראלים תמימים שבסך הכל שיחקו כדורגל..

מפוני הצפון מברכים על החיסול: ״מקווים שזאת יריית הפתיחה, בחיסולים ממוקדים לא מנצחים מלחמה״.

ממטה ״נלחמים על הצפון״ המייצג מאות משפחות מפונים נמסר: ״אנו מברכים על התקיפה החשובה בה חוסל בכיר חיזבאללה. חשוב לוודא שזאת תהיה יריית הפתיחה למבצע צבאי נרחב שיותיר את מדינת ישראל עם הרתעה וביטחון לטווח הארוך והרחוק״.

לדבריהם, ״המכה הקשה בשבת האחרונה והיום היוותה חצייה נוספת של הקו האדום שנחצה שוב ושוב בחודשים האחרונים, ואחרי דבר שכזה ועשרה חודשים של פינוי אסור להסתפק בחיסול ממוקד ועלינו להיכנס למערכה נרחבת שתיגמר ברצועת ביטחון בתוך לבנון. עם חיסולים ממוקדים לא מנצחים מלחמה״.

ככל שיהיו עדכונים – מערכת חדשות 08 תעדכן

התקבלה אזעקת צבע אדום באזורכם?

כך עליכם לפעול כאשר אתם נמצאים במבנה, בשטח פתוח או בנסיעה. זכרו כי יש להמתין 10 דקות, לא פחות, מחשש לירי ממושך ופגיעה משברי יירוט שעדיין לא נחתו על הקרקע. הנחיות פיקוד העורף מצילות חיים.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן