מסיזומבה שמחה לנשות העיר לוד

המסיזומבה הינה מהפעילות השוטפת של אגף הספורט ולכבוד פתיחת שנת תשפ”ה בהשתתפות עשרות מנשות העיר

“מסיזומבה” שמחה במיוחד התקיימה בלוד. מסיזומבה היא הלחם של המילים “מסיבה” ו”זומבה”. זומבה היא שיטת אימון גופני אירובי, באמצעות ריקוד, שפותחה בקולומביה בשנות ה-90. השיטה מבוססת על שילוב תנועות ריקוד המושפעות מסגנונות שונים, לצלילי מוזיקה לטינית, מערבית ומזרחית, במטרה להפוך את האימון הגופני למהנה.

המסיזומבה, שהתקיימה כחלק מהפעילות השוטפת של אגף הספורט ולכבוד פתיחת שנת תשפ”ה, התנהלה בהדרכת המאמנות אנה, אורית וג’ניה ומדריכות אורחות. במסיזומבה השתתפו עשרות מנשות העיר, שנהנו משתייה וכיבוד.

מוסרת אנה, המדריכה הראשית: “תודה לכל המשתתפות. תודה ענקית לעיריית לוד ולאגף הספורט, המאפשרים לנו, מזה למעלה מ-5 שנים, לערוך מסיזומבות מושקעות, המשמחות את נשות העיר בחינם, 4 פעמים בשנה”.

מאגף הספורט נמסר: כבר שמונה שנים שעיריית לוד מקיימת אירוע מסיזומבה לנשים, שנערך ארבע פעמים בשנה, בהדרכת אנה, אורית ומדריכות אורחות. האירוע מושך אליו משתתפות מכל רחבי הארץ, שמגיעות לחוות את האנרגיה, הכיף והכושר הגופני שמציעות פעילויות הזומבה המגוונות. כל מפגש מביא איתו חוויות חדשות, אווירה תוססת ורגעים בלתי נשכחים של ספורט ושמחה. האירוע הבא יתקיים, אי”ה, לקראת חנוכה. התאריך הסופי יפורסם בסמוך למועד האירוע.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן