מנהיגות סביבתית: דור העתיד של גן יבנה

המשצ”ים מובילים תהליכים ערכיים בבית הספר. קבוצה איכותית, מעורבת ומגלה אחריות ומנהיגות סביבתית.

פעילות של”ח (שדה לאום חברה) מקבלת בחטיבת הביניים התייחסות מיוחדת וערכית.

אשכול הפעילים בביה”ס הגיע השנה ל-100 תלמידים, החל מפרחי השל”ח הנמצאים בשנת ההכשרה בכיתה ח’, דרך כל הגילאים ועד למדריכים הבוגרים בשכבות יא’ ו-יב’. את הפעילות מלווים ומנחים מורי השל”ח אלון גורן וערן בראוטמן.

פעילות המש”צים מתקיימת מידי שבוע בתוך כותלי ביה”ס, ובחופשות במסגרת של טיולים ומחנות ברחבי הארץ. בקיץ האחרון הובילה חבורת המדריכים הבוגרים של ביה”ס את הקורס האזורי של מדריכי השל”ח וזכתה למחמאות רבות על תפקודה.

מי שחשב שערכים של אהבת הארץ, אחריות, התנדבות, חיבור לשטח והסתפקות במועט הינם נחלת העבר, ושהיום הנוער מחובר רק לעצמו ולמסכים – טועה.

בחנוכה התקיים הכנס המסורתי-נושא המפגש חנוכה בסימן גבורה בימים ההם בזמן הזה; רוחות מלחמה נלחמים על הבית. התוכנית כללה פעילות חברתית כללית, משחקים ושירי מורל אשכולי, קשרים במחנאות וצופיות וקינחו בחידון חנוכה, תחרות בתחנות- O.D.T, פותחים שולחן בסימן בישולי שדה וכיבוד כללי.

המפגש היה מעצים חווייתי ומגבש בדגש על ערכים ” רק ביחד ננצח”.

מנהלת חטיבת הביניים קלימי נחמיאס: “אחת מקבוצות המנהיגות שלנו הם המשצ”ים שמובילים תהליכים ערכיים בבית הספר. אין זה פלא שקבוצת האיכות הזו כה מעורבת ומגלה אחריות ומנהיגות סביבתית. בבית ספרנו אנו שוקדים על העמקת הקשר למסורת היהודית וערכיה ,תוך הדגשת ערך הנתינה והמנהיגות.  המשצ”ים, כאחת מקבוצות המנהיגות הצעירה שלנו, פועלים ללא לאות להעמקת זהותנו הלאומית  ולחיזוק תחושת השייכות שלנו למקום  ולארץ.”

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

.

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן