ממשיכים לתמוך בעוטף: תנובה קיימה ישיבת דירקטוריון בקיבוץ עלומים

יו”ר דירקטוריון תנובה, חיים גבריאלי: “לתנובה קשר ארוך שנים עם כ-1,000 רפתות וחקלאים ישראליים, אשר מהווים חלק משמעותי בשמירה על ביטחון המזון של מדינת ישראל”

חברת תנובה – תמיד מרגשת.

דירקטוריון תנובה בראשות חיים גבריאלי, יו”ר הדירקטוריון, התכנס בקיבוץ עלומים שבעוטף, וקיים ישיבת דירקטוריון מיוחדת במקום, כאות הזדהות ותמיכה ביישובי העוטף. בתום הישיבה סיירו חברי הדירקטוריון ברפת עלומים, אשר ניזוקה קשות ב-7 באוקטובר.

בסיור ביקרו חברי הדירקטוריון ברפת עלומים יחד עם גדי קוניא, מנכ”ל תנובה, ענת גרוס שון, משנה למנכ”ל תנובה, ובהובלת אפרי רייקין, מנהל אגף חלב גולמי ומנהל קשרי יצרנים בתנובה. בין היתר נפגשו עם אבי פריימן מנהל רפת עלומים, עם שמיל בלברמן רכז התארגנות אזורית של רפתות העוטף, עם צביקה בלומשטיין מרכז המשק, ועם תמיר עידאן, ראש מועצה אזורית שדות הנגב.

קיבוץ עלומים ספג מהלומה קשה ב-7 באוקטובר, כאשר 25 בני אדם נרצחו במקום, ושלושה נחטפו לעזה. מכון החליבה של הרפת שופץ כשנה וחצי לפני הטבח, וניזוק על ידי מחבלים ב-7 באוקטובר. ארבעה ימים לאחר פרוץ המלחמה, החליטו הרפתנים, שפונו לנתניה, לשוב לרפת למרות הסכנה, ולהתחיל מיד בשיקום הרפת ולחלוב את הפרות.

יו”ר דירקטוריון תנובה, חיים גבריאלי: “לתנובה קשר ארוך שנים עם כ-1,000 רפתות וחקלאים ישראליים, אשר מהווים חלק משמעותי בשמירה על ביטחון המזון של מדינת ישראל. מהיום הראשון למלחמה עמדנו לצידם, והקמנו את קרן הרפתנים לתמיכה ברפתות העוטף, שסייעה בשיקום מהיר של התשתיות ברפתות. בחלוף כשנה, מרבית הסכום מומש לטובת רכישת טרקטורים חדשים, שיפוץ והקמת סככות חדשות ולרכישת ציוד לקירור החלב וצינון הרפתות”.

 

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות תנובה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן