מלר"ד מאוחדת בירושלים: עלייה של כ-30% במספר הפונים לקבלת טיפול רפואי בחגים

לאחר שנרשמה בשנה שעברה עלייה של כ-30% במספר הפניות לקבלת טיפול רפואי בתקופת חגי תשרי, המרכז לרפואה דחופה הראשי של מאוחדת בירושלים נערך בעת זו עם צוותים רפואיים מתוגברים, וזאת על מנת להעניק מענה רפואי רחב לפונים בתקופה זו

המרכז לרפואה דחופה הראשי של מאוחדת בירושלים (מלר"ד), המעניק טיפול רפואי דחוף לעשרות אלפי מבוטחים בעיר וסביבתה, נערך עם צוותים רפואיים מתוגברים, על מנת להעניק מענה רפואי למטופלים בתקופה זו.

מנתוני מערך הרפואה דחופה של מאוחדת עולה כי במהלך תקופת חגי תשרי בשנה שעברה נרשמה עלייה של כ-30% במספר הפונים לקבלת טיפול במלר"ד בירושלים, וזאת בהשוואה לחודשים רגילים במהלך השנה.

בתקופת החגים וימי חול המועד, בהם המרפאות סגורות או פתוחות באופן חלקי, המלר"ד הממוקם ברחוב יפו 180 בעיר ומנוהל על ידי דנה בר-און, יהיה פתוח בכל שעות היממה ויעניק מענה מקצועי, מהיר וזמין על ידי רופאים מומחים בלבד וצוות רפואי רחב, לבעיות רפואיות דחופות ובניהן פגיעות טראומה, נפילות, שברים, כוויות וחתכים, מחלות שהוחמרו וכאבים חריגים, וכן יבוצעו בו צילומי רנטגן ובדיקות מעבדה.

יצוין, כי המלר"ד בירושלים חוסך למבוטחי מאוחדת את ההגעה ואת ההמתנה הארוכה בחדרי המיון בבתי החולים בעיר. בניגוד לבתי החולים, זמן השהייה הממוצע במלר"ד הוא כשעה. יש לציין כי ההגעה למלר"ד כרוכה באגרת ביקור סמלית, וזאת בהשוואה לעלויות הנלוות בהגעה לשאר חדרי המיון בעיר.

בנוסף למלר"ד, יעמדו לרשות מבוטחי מאוחדת כ-30 מוקדי רפואה דחופה של הקופה הפרוסים ברחבי ירושלים כדוגמת פסגת זאב, גילה ,הר חומה , בית וגן, נווה יעקב, רמות ,תל ציון, וכן במעלה אדומים, גבעת זאב, בית שמש ובית"ר עילית, שיעניקו שירותי רפואה במצבי חירום בקהילה, בערבי החג, חגים, שבתות ובחול המועד.

כמו כן, מאוחדת מעמידה לרשות לקוחותיה גם את שירות המיון ההיברידי, באמצעותו ניתן לקבל שירותי רפואה דחופה דרך ביקורים דיגיטליים עם רופאים מקצועיים, וכן אבחונים ומרשמים רפואיים, בצורה יעילה וזמינה באמצעות הנייד או המחשב האישי, מבלי לצאת מהבית.

עופר משולם, מנהל מחוז ירושלים במאוחדת: "מערך הרפואה הדחופה של מאוחדת במחוז ירושלים יעניקו מעטפת רפואית רחבה במקרים דחופים, לאורך תקופת החגים כבשגרה ויסייעו לתושבי העיר וסביבתה לעבור אותם בשלום, תוך מתן שירות רפואי מקצועי של רופאים מומחים וחסכון בזמן יקר ובכסף. הרפואה הדחופה המונגשת בסמוך למקום המגורים, מהווה מרכיב חשוב בקידום שירותי הרפואה בקהילה וכחלק בלתי נפרד מהגדלת ההיצע וזמינות השירותים הרפואיים לרווחת מאות אלפי מבוטחי מאוחדת במחוז ירושלים".

תומר זקן, ראש תחום רפואה דחופה מאוחדת במחוז ירושלים: "אנו ערוכים ומוכנים  לקראת חגי תשרי בכל מוקדי הרפואה הדחופה בכלל ובמלר"ד בפרט, לטפל בלקוחות מאוחדת. המלר"ד ממלא תפקיד חיוני וחשוב בקידום הרפואה הקהילתית בעיר ומעניק למבוטחי מאוחדת מגוון רחב של שירותים רפואיים דחופים סביב השעון, בכל ימות השנה. השירותים הרפואיים במלר"ד ניתנים באמצעות מומחים בכירים במספר תחומים ועם מכשור טכנולוגי חדיש ומתקדם".

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן