מכתב פתוח מראש עיריית רחובות רחמים מלול

ראש עיריית רחובות רחמים מלול, שלח מכתב פתוח, לתושבות ותושבי העיר רחובות הכולל שיתוף הציבור במערך העירייה והעיר הכולל 7 מעגלי אבטחה. לא נגענו

תושבות ותושבים יקרים,

חברות וחברי המועצה, עובדות ועובדי העירייה ואנוכי עושים לילות כימים למען הבטחון האישי שלכם. ברצוני לשתף אתכם במערך שבנינו בעיר על מנת להבטיח את בטחונכם. המערך מבוסס על 7 מעגלי אבטחה:

📌 המעגל הראשון מורכב משוטרי תחנת רחובות בראשות מפקד התחנה תנ”צ דודי מירון.
מאז תחילת המלחמה שוטרי העיר עובדים 24/7 ללא חופשות, כך שאנו ממקסמים 100% מכלל השיטור הקיים בעיר.

📌 המעגל השני הוא השיטור העירוני המשותף והוא כולל ניידות רבות אשר כל אחת מהן מאויישת משוטר ומפקח – שעבר הכשרה מורחבת לסיוע בעבודה המשטרתית. חלק מהשוטרים מצויידים בנשקים ארוכים. השיטור העירוני אחראי בין היתר על מחסומים, בטחון שוטף מסביב לאתרי הבנייה ואכיפת הנהלים החדשים בהעסקת עובדים באתרים.

📌 המעגל השלישי הם סיירות האבטחה של האגף לבטחון שתוגברו בצוותים מורחבים ורכבי סיור נוספים.

📌 מעגל רביעי כולל שתי חברות אבטחה פרטיות אשר מעבה את פעילות האבטחה של מוסדות החינוך.

📌 מעגל חמישי מורכב מחיילי פיקוד העורף. כיום מסופחים לעיר מעל ל- 40 חיילים מפיקוד העורף המצויידים בנשק ארוך, ומגדילים את מערך האבטחה במוסדות החינוך. אני פועל כל העת להגדיל את מצבת הכוחות מפיקוד העורף.

📌 מעגל שישי היא כיתת הכוננות העירונית. בזמן הקרוב נסיים את התהליך המורכב של גיוס עוד עשרות מתנדבים חמושים ובעלי עבר קרבי שיחולקו ל – 9 כיתות כוננות שישויכו למשטרת רחובות ויוכשרו למתן מענה באירועי חירום. הכיתות החדשות יצורפו לשתי כיתות הכוננות שכבר פועלות. בשלב הראשון חברי כיתת הכוננות יצוידו בנוסף לנשקיהם האישיים- בנשקים ארוכים והמספר יגדל בהמשך.

📌 המעגל השביעי הוא מערך משמר השכונות. לאור בקשתי האישית הסכים תנ”צ יפרח דוכובני לשעבר מפקד תחנת רחובות, מפקד מרחב השפלה ועוזר המפכ”ל, להתנדב ולנהל את המערך. משמר השכונות החל לפעול ברוב השכונות בעיר והוא כולל מעל ל- 600 מתנדבים המצויידים בצ’קלקה, מכשירי קשר ואפודים מזוהים בצבע תכלת. נוכחותם תעבה את את מערך האבטחה ותספק יכולות דיווח מהיר למוקד ולמשטרה על חשודים ואירועים חריגים.

📌 מעגל נוסף שעומד להתחיל לפעול אנשי מילואים שגויסו בצו 8, מבני המקום המבקשים להצטרף לצוותי האבטחה במערכת החינוך. זהו מהלך מורכב בשיתוף פיקוד העורף ובנתיים חויילו ונקלטו 10 תושבים אשר הצטרפו למעגל האבטחה תחת פיקוד העורף.

בימים האחרונים סגרנו עשרות אתרי בנייה בעיר שהעסיקו עובדים ללא אישורים ולא החזיקו מאבטחים, עצרנו והרחקנו שבחי”ם רבים ששהו בעיר. כלל מעגלי האבטחה מתודרכים לבצע סיורים וביקורים באתרים הבנייה ובאיזורים היכולים להוות נקודות תורפה.

אני מקווה כי כולכם חשים ורואים את הנוכחות הרבה של נציגי מעגלי האבטחה ברחבי העיר, ואנו נמשיך להיות עם היד על הדופק ולנהל את מרכז השליטה של העיר בצורה מקצועית ואחראית.

תושבות ותושבים יקרים- חברות וחברי המועצה, עובדות ועובדי העירייה ואני גאים בכם על רוח ההתנדבות שלכם ומודים לכם על הרצון והמוטיבציה שלכם לחזק ולתרום לתחושת הבטחון של כולנו!

אזכיר כי המוקד העירוני, השירות הפסיכולוגי החינוכי, מרכז התמיכה לבוגרים וכלל מערכות התמיכה של העירייה עומדים לרשותכם בכל עת בטלפון 08-9392106 או בווטסאפ 050-8806106.

רק ביחד ננצח!

◼️ רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן