"מישהו יכול להגיד לי מה קורה עם הנוער בגן יבנה?". תושבים ברחבי היישוב סובלים בלילות מרעש נפצים

פורים יהיה רק בעוד מספר חודשים, אבל בשכונות רבות בגן יבנה מתעוררים תושבים בבהלה בלילות מרעש חזק במיוחד של נפצים. "הזוי לגמרי. עד שמישהו יאבד יד או יחטוף התקף לב שום דבר לא ישתנה".

בלוח השנה פורים מופיע רק בעוד מספר חודשים, אך תושבי גן יבנה מתלוננים כבר מספר שבועות על רעשים עזים של נפצים אותם מפוצצים ככל הנראה בני נוער בעיקר בשעות הערב והלילה המאוחרות. הרעש נשמע כמו יריות ומעורר בהלה. תושבים שראו את בני הנוער בפעולה מספרים על כך שמדובר בנפצים חזקים במיוחד. "שוב אותו סיפור, ילדים זורקים נפצים בקניון פרנדלי. פיצוצים בלתי נסבלים", מספרת שירה, "כלבים רועדים ומבוהלים, והילדים רק מתחצפים. מישהו יכול להגיד לי מה קורה עם הנוער בגן יבנה?".
תושב אחר מוסיף: "מהמשטרה גם לא תבוא הישועה. הם לא יתחילו לרדוף אחר נערים שיכולים לברוח להם כל פעם. לעומת זאת הורי הקבוצה הזו יכולים להסביר לילדיהם שלא רק שזה מסוכן". תושב אחר סיפר כי האסון לא רחוק: "הזוי לגמרי. עד שמישהו יאבד יד או יחטוף התקף לב שום דבר לא ישתנה".
רומי, תושב היישוב, סיפר על המפגש עם הצעירים בשעות הלילה המאוחרות: "ב-1 בלילה ביום ראשון, עברתי בכביש המגינים נאלצתי לצפור ולהבהב עם האורות לפחות ל20 ילדים שפשוט חתכו את הכביש ימינה שמאלה עם האופניים החשמליים בלי הפסקה עד שלבסוף צפרתי מספיק חזק והייתי גם קרובה מאוד!!! —- צפירה שלא רציתי לעשות ב1 בלילה באמצע שכונה!! אין לי מילה אחרת חוץ ממפחיד!! שום ילד בלי קסדה, מרכיבים אחד השני, כל מה שעבר לי בראש זה מה יקרה אם אחד מהם יחשוב שזה מצחיק להיתקע בי או להבהיל אותי באיזושהי צורה".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן