מילה טובה | יוזמה מרגשת “אלבום אור-למען הנופלים”

יוזמה פרטית ומרגשת לזכר האהובים שנרצחו שתעניק מעט אור למשפחות

גל בורשטיין, סטודנטית לעיצוב  בת 25 מירושלים, רצתה לעזור בכל דרך לסייע למשפחות הנרצחים הרבות, לאחר מחשבה היא יצרה קשר עם חברת ‘פיקאבוק’ אשר מדפיסה אלבומי תמונות וביחד יצרו את הפרויקט “אלבום אור” , הפועל להכנת אלבומי תמונות מודפסים של הנרצחים, למען משפחותיהם בעזרת כ- 100 מעצבים גרפיים וסטודנטים לעיצוב גרפי.

המתנדבים מעצבים ללא כל עלות עבור המשפחות את האלבומים, הטקסטים והתמונות.

החלק החשוב והקשה ביותר בעיצוב האלבום דורש לרוב מהמשפחות להתמודד עם התמונות והזיכרונות ולכן ייחודו של הפרויקט מאפשר למשפחות לקבל אלבום זיכרון של אהובם שאינם עוד בעזרת מעצבים ומעצבות גרפיים שיעשו עבורם את העבודה הקשה עד פתח הבית עם התמונות והטקסטים שהם העבירו למעצבת.

לאחר שהמשפחה מאשרת את האלבום, חברת פיקאבוק דואגת להדפיס 2 עותקים לכל משפחה (ניתן לעצב אלבום אחד מטעם החברים הקרובים ובני זוג ואחד מטעם המשפחה) ושולחת עד הבית והכל כמובן בהתנדבות וללא עלות.

עד כה התקבלו פניות של 130 משפחות וישנם עשרות אלבומים מודפסים שכבר הגיעו למשפחות.

גל: “אני מודה למשפחות שסומכים עלינו עם הדבר היקר להם מכל, מודה למעצבים והמעצבות שנרתמו ועובדים על האלבומים בצורה שראויה להערצה ותודה ליובל, מחברת פיקאבוק שביום שפניתי אליו ובלי להסס הקים איתי את “אלבום אור”, כדי שנוכל להעניק למשפחות שאיבדו את יקיריהם מעט אור בימים חשוכים אלה”.

משפחות המעוניינות באלבום זיכרון לאהובים מוזמנות לפנות ל-  http://memory.picabook.co.il /

מעצבים ומעצבות אשר רוצים להצטרף מוזמנים לפנות לגל בכתובת המייל שמופיע בלינק.

צילום: גל בורשטיין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן