מילה טובה | דור אלון מנגישה מקלחות חמות ללוחמות וללוחמים    

משאית מקלחות ייחודית לרווחתם ובריאותם של הלוחמים מגיעה לשטחי הכינוס

דור גז, זרוע הגז הביתי של קבוצת דור אלון, חברה למתנדבי עמותות של יוצאי יחידות מובחרות בצה”ל, UTI יבואנית איסוזו, קבוצת תעבורה ולעסקים רבים וטובים אחרים וסיפקה את מערכת Paloma החדשנית לחימום מים על גז, שהוצבה על גבי משאית מקלחות ייחודית, לרווחתם ובריאותם של הלוחמים בעזה.

המשאית עם 10 תאי מקלחות עוברת בין שטחי הכינוס הרבים ומגיעה לכל מקום בו מחכים החיילות והחיילים למקלחת חמה ומרעננת. בנוסף למשאית, תתקין דור גז יחד עם שותפיה מערכות מקלחות נייחות שמותקנות בימים אלה בנקודות פריסת כוחות באוהלים ייעודים ועל גבי נגררים, המספקות עד 8 תאי מקלחות.

ליאור דגול, מנכ”ל דור גז, הודה לשותפים למיזם וציין: “נפלה בחלקנו הזכות לפנק את החיילות והחיילים ולגרום להם קצת אושר, שמחה והנאה בימים הלא פשוטים האלה. מיזם המקלחות הניידות יימשך עד סיום הלחימה, כשאחרון החיילים ישוב לביתו.”

בדור אלון מרכינים ראש לזכרם של החללים והנרצחים, מייחלים להחלמת הפצועים, ומתפללים לחזרתם של כל החטופים בריאים ושלמים.

לתיאום הגעת משאית המקלחות: רוני זאבי: 054-9720744, ארנון שרגא: 050-5507222

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן