מייצגים בכבוד: מודל הקמפוסים העירוני של אופקים בכנס ה-Munistem הארצי

מודל הקמפוסים העירוני הוצג בכנס קהילות ה-STEM הארצי ותלמידת כיתה י’ מבית הספר מרום, הודיה פהימי הציגה בכנס וסיפרה על ההזדמנויות הלימודיות במרחב העירוני של אופקים

הבוקר (רביעי), התקיים כנס ה-MUNISTEM השנתי של קרן סמואלי, קרן חוסידמן, קרן ביחד, קרן רש”י, קרן גילברט ופדרציית קליבלנד הפועלות להרחבת מעגלי הלמידה וההשפעה בישראל. למהלך שותפים גם משרד החינוך לחיזוק סוכני השינוי במרחב המקדמים פעולות משותפות יחד.

הרשת פועלת בכדי להכין את ילדי ישראל לשוק העבודה העתידי ולאפשר להם הזדמנויות רחבות יותר בדרך למוביליות חברתית כלכלית ומהווה מערך לאומי של שותפויות, הזדמנויות, חיבורים ולמידה בתחום.

עיריית אופקים באמצעות מינהל החינוך ושותפיה לרשת זו מפעילה בשנים האחרונות את המודל העירוני באמצעותו מאפשרת לתלמידיה התפתחות מקצועית, קידום חדשנות ותחושת שיתופיות.

ראש מינהל החינוך, רחל אוחנה הוזמנה להוביל שולחן במעבדת החדשנות בכנס השנתי ולהציג את המודל העירוני שמהווה דוגמא לערים אחרות ובמסגרתו הוקמו 70 קמפוסים ברחבי העיר שמארחים מידי יום שישי אלפי תלמידים מכלל בתי הספר ושם הם נחשפים לתחומי לימוד שונים, חברים חדשים, אתגרים שלא התמודדו עימם קודם לכן ובעיקר הזדמנויות לצמוח ולגדול.

גם תלמידת כיתה י’ מבית הספר מרום, הודיה פהימי הוזמנה להציג בכנס וסיפרה על ההזדמנויות הלימודיות במרחב העירוני של אופקים.

ראש מינהל החינוך, רחל אוחנה: “גאווה גדולה לעיר אופקים ולמערכת החינוך העירונית שהמודל העירוני מהווה דוגמה וסמל למופת עבור מערכות חינוך בערים אחרות בכל רחבי הארץ. שמחתי להציג את הקמפוסים שלנו שפועלים מזה מספר שנים ומצליחים להוציא את המיטב מתלמידות ותלמידי אופקים בפני קהל כה נרחב שמבין את החשיבות שבהכנה של ילדינו כבר מהגיל הצעיר להתמודדויות עם אתגרים מגוונים. יישר כח להודיה פהימי שייצגה את העיר בכבוד רב וסיפרה על חוויותיה מהקמפוסים, המגנט ושלל ההזדמנויות בעיר אופקים.”

תלמידת תיכון מרום, הודיה פהימי: “STEM מלמד אותנו לפתור בעיות. בעולם שלנו היום, אנחנו זקוקים ליותר מפותרי בעיות. אנחנו זקוקים לאנשים שרואים אתגרים כהזדמנויות, שרואים בכל כישלון הזדמנות ללמידה. בואו נהיה הדור שלא רק חולם על עתיד טוב יותר, אלא יוצר אותו. כי בסופו של דבר, העתיד הוא לא משהו שקורה לנו – הוא משהו שאנחנו יוצרים.”

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן