מיזם כלניות לפני הגשם הגיע לרמת-גן

 בשיתוף תושבי השכונה הוצבו כלניות במרכז הקהילתי “בית דורון”

החודש אנו מציינים עשרה חודשים למתקפת הטרור הרצחנית שאירעה בשבעה באוקטובר, בימים שלאחר המתקפה האכזרית הוקם מיזם ארצי על ידי הקרמאית יפה סולומון.

מטרת המיזם להנציח את זכר הנופלים ולהביע את הכאב העז על תושבי עוטף עזה ש”נקטפו” באכזריות באותו יום שבת ממש לפני בוא החורף, רגע לפני בוא הכלניות.

בשבוע שעבר, תושבי שכונת הראשונים בעיר רמת-גן התאספו במרכז הקהילתי בית דורון ויצרו עשרות כלניות אדומות מקרמיקה. הכלניות הוצבו במרכז הקהילתי לזכר הנספים ביום שבת השבעה באוקטובר.

בטקס מרגש שנערך במרכז הקהילתי לרגל הצבת הכלניות השתתפה גם אורנה חזן כהן, אמו של דניאל אשר דודו כהן ז”ל. דניאל, תושב העיר גדל והתחנך ברמת גן ולמד בבית ספר יסודי “המתמיד”.

בשעות הלילה המאוחרות של יום שבת השבעה באוקטובר הגיע דניאל ז”ל להופיע ולנגן בזריחה במסיבה קטנה בשם “פסיידאק” ליד קיבוץ נירים. מיד לאחר שסיים לנגן החל ירי הטילים דניאל נרצח על ידי מחבלי חמאס בעודו מנסה לברוח עם חברו ברכב. אמו אורנה חנכה את מיצג הכלניות יחד עם ראש העיר רמת-גן כרמל שאמה הכהן.

 

◼️ לחדשות רמת גן והסביבה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ענת סודאי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן