מחר: שביתה בגנים בקרית מלאכי

בעקבות איומים על חייה של גננת מצד הורה בגן בקרית מלאכי כל גני הילדים בעיר יושבתו מחר, יום א’ ה-11.12.22 למשך שעתיים ויפתחו בשעה 10:00. גן צוף – בו התרחש המקרה – לא ייפתח מחר.
בשבוע שעבר הורה בגן ‘צוף’ בעיר איים על חייה של גננת הגן – הסתדרות המורים החליטה לקיים שביתת מחאה והודיעה שהגן לא יפתח מחר (11.12.22) בבוקר.
מחלקת החינוך בעיריה החליטה לשבור את שביתת המחאה ולהפעיל את הגן מחר לכאורה עם שתי סייעות בלבד וללא גננת. הסתדרות המורים הודיעה כי בעקבות כך, כל שאר גני הילדים בעיר יושבתו מחר עד השעה 10:00.
ענת דדון, יו”ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים אומרת: “לא יתכן שחייה של גננת יהיו שווים כקליפת השום. הגיע הזמן שיכבדו ולא יפגעו במעמד הגננת. אנחנו לא נספוג ולא נכיל שום סוג של אלימות כלפי הגננות שלנו. להסתדרות המורים יש אפס סובלנות וסבלנות לכל סוג של אלימות”.

מדורית חזן יור ארגון גננות מחנכות מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה:

“זאת לא הפעם הראשונה שמופנת אלימות כלפי גננות, וראוי לנהוג באפס סבלנות ולצאת לעיצומים בכל הארץ ולא רק בקריית מלאכי. כך פעלו בקופות החולים כשהופנתה אלימות כלפי צוות הרפואי.

על משרד החינוך והרשיות המקומיות החובה להתחיל תהליך למניעת אלימות מכל סוג כלפי הגננות.

הנושא הזה צריך לעמוד בראש סדר העדיפות של שר או שרת החינוך הבאים”.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן