מזל קשת: פריצת דרך ומחסומים

עוזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-14/10/22 ועד ה-20/10/22

מזל קשת:

שבוע חיובי בפתח. המהות של שבוע זה מלמדת על צורך בקבלת החלטה שתתחיל להניע את גלגלי השינוי שאליו אתם מכוונים. ואומנם זה זמן לנהוג בבגרות, באחריות ובהיגיון. הקלף השבועי מלמד על פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. למחפשי העבודה זהו זמן טוב להפגין אמונה ובולטות. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית והיום יום, יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. זוגיות: זוגיותכם, צוננת ושכלתנית כדי ליצור שינוי יהיה עליכם להכיר בעבודה כי יש להשקיע קצת יותר בתחוזקת הקשר שאתם מצויים בו. לרווקים שבניכם: השבוע מזמן לכם היכרות חדשה שמפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בלבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן חופשה קצרה או טיול נראים באופק. חג שמחת תורה שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: אלוהים העניק לנו מוח ומחשבה שנשתמש בהם בחוכמה בכדי לספק את כל הצרכים האישיים שלנו. ארבעת האלמנטים החומריים שהגוף משתמש בהם ליצירת דם הם אוויר, מזון, מים, ואור השמש. החוכמה בלאחד את ארבעת האלמנטים הללו קובעת את איכות הדם שהופך את הגוף לעשיר.

אתם חייבים לקרוא גם את זה: זהו קלף הטארוט של שנת תשפ"ג – לפי עוזי הכוהן >> לחצו כאן 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן