מופע ארצישראלי של האומן אלעד שפוני ב’נווה עמית’ רחובות

לקראת השנה החדשה: דיור מוגן נווה עמית פותח את שעריו ומזמין מחר את הציבור הרחב לפתוח את השנה במופע ארצישראלי 26/9, יום ה׳ 19:15 מסע של האומן אלעד שפוני בשביל ישראל שהוביל למופע ארצישראלי הכולל שירים וסיפורים

היום יותר מתמיד, כולנו כחברה זקוקים להישען ולהתרפק על נכסי צאן ברזל שמייצגים את ישראל היפה ובאים לידי ביטוי בשבילים, נופים, מורשת, תרבות ועוד.

לקראת ראש השנה, דיור מוגן ״נווה עמית״ ברחובות, מזמינה את הציבור הרחב ליהנות ממופע ״שבילסיט״ – של השחקן, יוצר והאמן הרב תחומי – אלעד שפוני. אלעד הוא טייל בלתי נלאה שחצה את שביל ישראל לפני כשנה וחצי ועבר לאורך אלף קילומטרים של נופים יפים ומרגשים שהותירו בו חותם. מסע של 65 יום מדן ועד אילת כשהוא מותיר מאחוריו את אשתו ושלוש הבנות במטרה להגשים חלום שזכה בהמשך לקבל ביטוי במופע ״שביליסט״, מופע מקורי, מוזיקלי, ומרגש המשלב הומור.

אם השם אלעד שפוני מוכר לכם זה משום שאלעד יצר את המופעים המוזיקליים: ״הישראלי הנודד״ ו״געגועים לשייקה״ (מחווה לשייקה אופיר) שרץ כבר מעל 700 פעם בארץ ובעולם בשלוש שפות והגיע למאות אלפי איש.

ועכשיו, אלעד שפוני משתף במופע חדש- ״שביליסט״ בחוויות וסיפורי נדודים שהיו לו במסע, היכרות עם הישראלי המצוי, עם אנשי העיר והכפר, הקיבוץ והמושב, מפגשים מרגשים עם הישראלי היפה. המופע המקורי משלב צילומי אמנות שצילם שיפוני במהלך המסע בשילוב מוזיקה ארץ ישראל בליווי גיטרסט וקלידן. שירים נוסטלגיים מ״בואי לאילת״, ״יוצא לאור״, שיר ״ההד״, ״בבוקר בבוקר״, ״הבלדה על יואל משה סלומון״ ועד ״עניין של זמן״.

לדברי מרינה זורלה, מנהלת ״נווה עמית״, בתקופה המורכבת של היום, יותר מתמיד כולנו זקוקים לונטילציה שבאה לידי ביטוי דרך תרבות, שירה ומוזיקה ולכן, חשוב לנו להזמין את הקהילה מבחוץ להגיע לשעתיים של הנאה מרובה ממופע בלתי נשכח עם ניחוח ישראלי ונוסטלגיה לישראל של פעם, שאפשר להחיות מחדש, לקיים דרך המופע והשירים מעין טיול למקומות שהיוו ציוני דרך בחיי הדיירות והדיירים״.

יום חמישי | 26.9 | בשעה 19:15

יש צורך להירשם מראש. מספר המקומות מוגבל, כל הקודם זוכה.
לפרטים נוספים והרשמה בטלפון: 089445597, כתובת: דרך מרדכי בשיסט 10 רחובות

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלעד שפוני - צילום דין אהרוני | אלעד שפוני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן