מועצת העיר אור יהודה יצאה לדרך

בישיבה הושבעו 15 חברי מועצת העיר, שבעה מהם חדשים-ישנים לעומת שמונה שממשיכים לקדנציה נוספת. בזה אחר זה הצהירו אמונים כל החברים וצירפו לכך את חתימתם

15 חברי מועצת העיר הושבעו בישיבת המועצה החגיגית

ישיבת מועצת עיר חגיגית ראשונה באור יהודה בניהולה של ליאת שוחט התקיימה בהיכל התרבות. 

נערכה פרידה מחברי המועצה היוצאים. עופר בוזי ושלמה זלמן סיונוב מונו לסגני ראש העיר.

ליאת שוחט: "הדרך שלנו מוכיחה את עצמה. שולחן העבודה עמוס בתוכניות ובפרויקטים"

ישיבת מועצה חגיגית ראשונה בניהולה של ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, התקיימה בשבוע שעבר בהיכל התרבות בהשתתפות ראשי עיר, סגנים וחברי מועצה לשעבר ותושבים שהגיעו כדי לחגוג את תחילתה של קדנציה חדשה. בישיבה הושבעו 15 חברי מועצת העיר, שבעה מהם חדשים-ישנים לעומת שמונה שממשיכים לקדנציה נוספת. בזה אחר זה הצהירו אמונים כל החברים וצירפו לכך את חתימתם.

אחרי קטע שירה של הרכב קולי מהמשכן למוסיקה ולמחול בהדרכת המורה ניצן גולן ובניהולה של ד"ר חנה אג'יאשוילי, החלה הישיבה עצמה, אותה ניהלה ראש העיר, ליאת שוחט. במעמד המרגש התקיימה פרידה מחברי המועצה שסיימו את תפקידם: ימית קרקוקלי, ליאת מועלם, ד"ר ניסים ארביב, ציון גזלה, ליאור אגאי, אברהם בורוכוב ויחיאל מושייב. כמו כן, התקיים משחק אינטראקטיבי עם הקהל שבו נחשפו תמונותיהם של חברי מועצת העיר מתקופת הילדות כאשר הקהל ניסה לזהות במי מחברי המועצה מדובר.

בנאומה הרשמי הראשון אמרה ליאת שוחט, ראש העיר: "עם סיום הבחירות, אני בראש ובראשונה רוצה להודות לתושבי העיר היקרים שנתנו בי אמון בפעם השלישית עם אחוזי תמיכה בלתי רגילים מבחינתי, כ-70 אחוז שמעידים כאלף עדים על כך שאור יהודה צועדת בכיוון הנכון. זה לא מובן מאליו לדעת שהדרך שלנו מוכיחה את עצמה ואני מלאת אנרגיות לשרת אתכם בחמש השנים הבאות.

"לפני הבחירות סיפרתי באחד הראיונות בתקשורת שאם מישהו חושב שבחמש השנים האחרונות עשינו הרבה מאוד דברים, הרי שכדאי לחכות לחמש השנים הבאות כדי לראות מה עוד נעשה", המשיכה שוחט. "שולחן העבודה עמוס בתוכניות ובפרויקטים. את חלקם התחלנו, אבל מרביתם נמצאים בתהליך לקראת ביצוע. האמון הזה שנתתם בי נותן לי ולחבריי את האנרגיות להמשיך בדיוק מאיפה שעצרנו, ואני נחושה להמשיך ולממש את הפוטנציאל האדיר שיש לעיר שלנו אור יהודה".

בהמשך הערב נשאו דברים גם ראשי הסיעות וחברי מועצת העיר והתקיים רגע מרגש כאשר הקהל שר את "אלוהים נתן לך במתנה", שיר אותו כתב דוד חלפון, תושב אור יהודה ויקיר העיר שהלך לעולמו יום קודם לכן.

בישיבת מועצת עיר מן המניין שהתקיימה לאחר מכן מונו עופר בוזי (לקדנציה מלאה) ושלמה זלמן סיונוב (למחצית הקדנציה הראשונה) לסגני ראש העיר בשכר. בוזי ישמש כיו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה ואחראי על אגף ההנדסה ורישוי עסקים, כשסיונוב יהיה ממונה על אגף שח"ק וממונה על תרבות תורנית-מורשת ישראל.

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן