מועצת גן יבנה פועלת לחיזוק הכלכלה המקומית

ראש המועצה, דרור אהרון. “אנחנו רוצים לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך בעסקים המקומיים שלנו שעוברים תקופה קשה”

אתגרי “חרבות ברזל” מקשים על צרכנים, בעלי עסקים וסוחרים כאחד, כל צרכן חושב פעמיים לפני שהוא רוכש מוצר או שירות וכתוצאה מכך – היקפי המכירות והעבודה יורדים. מתוך רצון לסייע לשני הצדדים – בעלי העסקים והצרכנים – מועצת גן יבנה פנתה לעסקים המקומיים במטרה לתמוך בהם במהלך המלחמה, שסיומה אינו נראה לעין.

המועצה הציעה לעסקים פלטפורמת פרסום חינמית בדף הפייסבוק הרשמי שלה, וביקשה מהם ליצור הטבות לצרכנים, כגון הנחות ומבצעים. בדף זה ניתנת לעסקים הזדמנות להציג עצמם, את המוצרים והשירותים שלהם, וכן את ההטבות שהם מציעים לצרכנים. בנוסף, המועצה תפיץ פוסטים ומודעות באמצעי המדיה החברתית שלה כדי לקדם את העסקים המקומיים ולהנגיש את המידע לציבור הרחב.

עד כה, נרשמו למיזם למעלה מ-70 עסקים, מתחומים שונים, כגון חנויות, בתי עסק ושירותים שונים, ביניהם לא-מעט מטפלים בתחומי התמיכה הרגשית. כמה מההטבות נדיבות ומרגשות במיוחד.
“אנו יודעים שהעסקים המקומיים שלנו עוברים תקופה קשה. אנו מודעים לכך שלמרות הקושי, יש ביניהם שתורמים ללא הפסק למאמץ המלחמתי”, אמר ראש המועצה, דרור אהרון. “אנחנו רוצים לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך בהם ולעודד את התושבים לתמוך בהם”, והוסיף: “המועצה מתכננת להוציא בקרוב קמפיין נוסף, שיעודד תושבים למקד את הקניות שלהם בעסקים המקומיים”.

◼️ גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן