מועצה מקומית עומר ציינה עשייה חינוכית קהילתית בשבוע חינוך מיוחד

פיני בדש ראש המועצה: "עומר מובילה בחינוך והתוצאות מדברות בעד עצמן. שבוע החינוך הוא יוזמה מבורכת שמטרתו להראות את הפירות שאנו קוצרים לאחר עבודה יסודית ומתמשכת. תושבי היישוב יכולים להיות גאים בילדים שלהם"

מועצה מקומית עומר קיימה לאורך כל ימות השבוע, שבוע חינוך מיוחד שמטרתו לציין את העשייה שנעשתה ביישוב בתחום החינוכי והקהילתי. בערב השיא של שבוע החינוך, אירחו ראש המועצה פיני בדש, יו"ר ועדת החינוך וסגן ראש המועצה פרופ' אמיר אליעזר ומנהלת אגף החינוך ד"ר סמדר כהן את מנהל מחוז הדרום במשרד החינוך, נציגים של משרד החינוך, צוותי חינוך ומנהלי מחלקות על מנת שיכולו להשתתף בפעילויות השונות ולראות כיצד המודל הפדגוגי המיוחד מיושם ביישוב מתקיים הלכה ולמעשה.

המודל החינוכי בעומר הוא כזה הדוגל בשיתוף התלמידים  בסדר היום הפדגוגי, התרבותי והערכי של היישוב. מדובר על מודל מיוחד של המערך החינוכי המקדם את עקרונות הבחירה,  הקהילתיות והמצוינות. עקרון הבחירה נוכח על כל הרצף החינוכי והוא בא לידי ביטוי אצל התלמידים ואצל צוותי החינוך. המחנכים בוחרים מה ללמד ואיך ללמד. הם קובעים את הסילבוס של תוכנית הלמידה שלהם. התלמידים בוחרים אצל מי ללמוד, איך ללמוד ועל פי אלו קריטריונים להיות מוערך.

בין הפעולות השונות לאורך כל שבוע החינוך, זכו תושבי עומר ואורחים לבקר במוסדות החינוך השונים ביישוב ולשמוע מפי התלמידים והמורים על הנעשה בכיתות ובגנים. בין היתר, הוצג לנוכחים המופע הכבש ה- 16 בביצוע ההרכב המוזיקלי של ביה״ס התיכון ואף הוצגו תערוכות אומנות של התלמידים.

כמו כן, הציגו התלמידים את עשייתם למען הקהילה והסבירו על מיזם מיוחד של מעורבות חברתית בשם "נותנים בריבוע" ובו בני הנוער מגיעים לבתים של התושבים לבצע מגוון שירותים תמורת תרומה למען קשישים.

בנוסף לפעילויות הפדגוגיות, שבוע החינוך בעומר כלל פעילויות משפחתיות בשטחים הציבורים ביישוב.  הורים, סבים וסבתות ביקרו בבית הספר עומרים פארק החינוך של "הממריאים והמצמיחים" שם צפו בתוצרים הנפלאים של הילדים, שמעו על עבודות החקר מפי החוקרים הצעירים, התנסו בכיתת הטינקרינג וחוו למידה בבית המדרש. כמו כן, התקיימו מפגשים אחר הצהריים בפארק אטד בהפנינג  בנושא חיבורים, חינוך משלים, וספורט כאשר תנועות הנוער המגוונות ביישוב הגיעו בלבוש התנועה והפעילו את הילדים.

בפארק אף התקיימה פעילות ענפה ומאתגרת של חוגי הספורט של קבוצת כדור הרשת הפועל עומר.

פיני בדש ראש מועצה מקומית עומר: "אני רוצה לברך את אגף החינוך על היוזמה המבורכת לקיים שבוע מיוחד שכולו מוקדש לנושא אולי החשוב ביותר והוא החינוך והקניית ערכים. "עומר מובילה בחינוך והתוצאות מדברות בעד עצמן. שבוע החינוך הוא יוזמה מבורכת שמטרתו להראות את הפירות שאנו קוצרים לאחר עבודה יסודית ומתמשכת. תושבי היישוב יכולים להיות גאים בילדים שלהם. אני רוצה להגיד תודה למנהל המחוז, לנציגי  משרד החינוך ולמנהלי המחלקות שהגיעו וחוו מקרוב את העשייה החינוכית והקהילתית הרבה שמתרחשת כאן".

ד"ר סמדר כהן, מנהלת אגף החינוך, התרבות, הנוער והספורט: "עבודת האגף מבוססת על חיבורים ושותפויות משמעותיות בתוך האגף ועם שותפים מחוץ לאגף. בשותפות מלאה ובדיאלוג  תמידי מכבד אנחנו מקדמים את עקרונות הבחירה, הקהילתיות והמצוינות וזאת תוך שיתוף פעולה חשוב עם הנהגת ההורים ובדגש על מתן הזדמנות שווה לכל ילד וילדה בעומר".

הצטרפו לחדשות 08 בווצאפ>>

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן