מועדונית שישית תיפתח באור יהודה: מועדונית תקומה

המועדונית מוקמת בימים אלו בדגניה-כצנלסון במבנה חדש ובו יפעלו 15 ילדים מכיתות א’-ד’. בימים אלו מכשירה העירייה מבנה וחצר • ראש העיר, ליאת שוחט: “הפעילות של המועדוניות חשובה מאין כמותה ומאפשרת מענה איכותי לילדי העיר”

עיריית אור יהודה נערכת לפתיחתה של מועדונית שישית בעיר ותחנוך בתחילת שנת הלימודים את “מועדונית תקומה” שמוקמת בימים אלו בשכונת דגניה-כצנלסון במבנה חדש. מהמועדונית החדשה ייהנו 15 ילדים מכיתות א’ עד ד’ שיגיעו אליה מרחבי העיר.

על הקמת המועדונית אמונה מחלקת תחזוקת מוסדות חינוך וציבור בראשות טוני אדיב.

מועדונית תקומה, שהופעלה בשנה האחרונה במקום זמני, מנוהלת ע”י אפרת שמלה. במסגרת המועדונית יקבלו הילדים מעטפת ביתית חמה שכוללת בין השאר ארוחות חמות צוהריים וערב, קידום תוכניות ייעודיות לצמצום פערים לימודיים, סיוע בהכנת שיעורי בית ומתן מענים חברתיים  ורגשיים להעצמת החוסן שלהם.

בנוסף, באור יהודה פועלות במועדוניות תוכניות העשרה וקידום מצוינות בחינוך. כמו כן, הילדים ישתתפו גם בקורסי העשרה במרכז הסייבר בעיר, במרכז מורשת יהדות בבל כחלק ממורשת העיר ובסיורים לימודיים מגוונים. שש המועדוניות פועלות תחת אגף החינוך באמצעות אתי ואקנין, מנהלת המועדוניות.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“הפעילות של המועדוניות היא חשובה מאין כמותה ומאפשרת מענה איכותי לילדי העיר. לא בכדי שיפצנו בשנים האחרונות את כל המועדוניות, כל זאת מתוך הבנה שמדובר בבית שני לילדים שלנו וחשוב לי שהם יקבלו את המענה הטוב והחם ביותר שיכול להיות. אני שמחה לראות שהילדים מגיעים בתשוקה גדולה למועדוניות ולדעת שהם משתלבים ומתקדמים בזכות הכלים שהם רוכשים במקום”.

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, מוסיפה:

“העיר מקדמת ומובילה את כלל תלמידיה למצוינות חברתית, רגשית ולימודית, ובכלל זה את תלמידי המועדוניות. רק לראות את הברק בעיניים והאהבה שהם מעניקים לצוות המועדוניות שווה את הכול”.

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן