מודיעין: שני טקסי הנצחה ראשונים לחללי מלחמת חרבות ברזל

שני טקסי הנצחה ראשונים לחללי מלחמת חרבות ברזל יתקיימו השבוע לזכרם של נופלים על הגנת המולדת: סמלת שירה שוחט ז”ל ורס”ן אדיר עבודי ז”ל.

מפרוץ המלחמה, ספגה מודיעין מכבים רעות אבדות יקרות של מיטב בניה ובנותיה. אחת מן המחוות המרגשות והחשובות להנצחתם של חללי מערכות ישראל בעיר, היא קריאת מעלה או משעול על שמם של החללים, ההופכים לחלק בלתי נפרד מסיפורה של העיר במרחב הציבורי.

ועדת ההנצחה בראשות מ”מ ראש העיר, שלמה פסי ובהובלת מנכ”ל העירייה יורם כרמון, נפגשת עם משפחות החללים לאחר שמלאו 30 ימים למותם ובתיאום עם המשפחות ורצונן, נקבע המעלה או המשעול, המסמל קרבה לבית בו גרו או משהו בדמותו של החלל בו יונצח.

בשבוע הקרוב, יתקיימו שני טקסי הנצחה ראשונים לחללי מלחמת חרבות ברזל. סמלת שירה שוחט ז”ל, בת 19 בנופלה בקרב על הגנת המולדת, ששמה יונצח ביום רביעי 13.12.23, בשעה 17:00 במעלה ברחוב יששכר 42. הטקס השני ייערך להנצחתו של רס”ן אדיר עבודי ז”ל, בן 23 בנופלו בקרב על הגנת המולדת, ביום חמישי 14.12.23 בשעה 17:00 במעלה עמק האלה 22.

הטקסים יתקיימו יחד עם בני המשפחה והציבור מוזמן להגיע ולקחת חלק.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העיריהי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן